yhdeksäs hääpäivä tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eikä kieltämättä kovin mukavalta tunnu kun mies ei muista sitä mitenkään. Yhtenäkään hääpäivänä ole ole muistanut. En tarkoita että lahjoja tai kukkia olisi pitänyt tuoda vaan olisi voinut edes ääneen mainita että on hääpäivä. Nytkin se vaan ihmettelee, että miksi olen pahalla tuulella enkä juuri mitään ole puhunut tänään.

Voi hitsi. :( Ymmärrän että potuttaa sua tuollainen. Tuntuu siltä, ettei miehille ole tärkeää muistaa tuota elämänsä yhtä tärkeimmistä päivistä ja se loukkaa. Ei se nyt niin vaikeeta olisi muistaa yhtä päivää jos tarpeeksi haluaa !
Suukko aamulla rakkaalle vaimolle ja sanoisi jotain kaunista, vaikka vaan että muistatkos kulta mikä päivä oli tasan 9 vuotta sitten, ei ole paljon vaadittu.

Sulla on oikeus olla allapäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
No pitäiskö sun itse osoittaa miehelle, että on hääpäivänne? Ei kai se ole aina miehen tehtävä.

No kyllä se nyt oikeestaan on enemmän miehen asia muistaa tälläiset jutut. Jotenkin musta ainakin tuntuu siltä .

Ei munkaan mies muista hääpäivää tarkasti mut mä vaan nauran sille :D Keväällä aloin vaan muistuttelemaan hyvissä ajoin, että pian olis joku tärkee päivä ovella ja toinen paiseessa mietti koskas se hääpäivä olikaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kohta vaimo:
Voi hitsi. :( Ymmärrän että potuttaa sua tuollainen. Tuntuu siltä, ettei miehille ole tärkeää muistaa tuota elämänsä yhtä tärkeimmistä päivistä ja se loukkaa. Ei se nyt niin vaikeeta olisi muistaa yhtä päivää jos tarpeeksi haluaa !
Suukko aamulla rakkaalle vaimolle ja sanoisi jotain kaunista, vaikka vaan että muistatkos kulta mikä päivä oli tasan 9 vuotta sitten, ei ole paljon vaadittu.

Sulla on oikeus olla allapäin.

Näinpä. Juuri tätä ajoin takaa. Ei se ole sama asia, jos mä sille menen sanomaan että tänäänhän on meidän hääpäivä. Mua loukkaa tosissaan se, ettei se edes muista.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Ei munkaan mies muista hääpäivää tarkasti mut mä vaan nauran sille :D Keväällä aloin vaan muistuttelemaan hyvissä ajoin, että pian olis joku tärkee päivä ovella ja toinen paiseessa mietti koskas se hääpäivä olikaan :laugh:

Mulle riittäisi jos se ois edes kerran näiden vuosien aikana muistanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
No pitäiskö sun itse osoittaa miehelle, että on hääpäivänne? Ei kai se ole aina miehen tehtävä.

No kyllä se nyt oikeestaan on enemmän miehen asia muistaa tälläiset jutut. Jotenkin musta ainakin tuntuu siltä .

hemmottele sä jonain hääpäivänä oikein sun miestäs niin ehkä seuraavalla kerralla mies muistaakin mikä päivä olikaan :) Kyllä se on ihan yhtä paljon miehen juhlapäivä ku naisenkin, mies ansaitsee myös hemmottelua jos nainenkin sitä tahtoo. :)

hemmottele sä jonain hääpäivänä oikein sun miestäs niin ehkä seuraavalla kerralla mies muistaakin mikä päivä olikaan :) Kyllä se on ihan yhtä paljon miehen juhlapäivä ku naisenkin, mies ansaitsee myös hemmottelua jos nainenkin sitä tahtoo. :)

Näin just minustakin! :flower:

Joskus oon kakunkin tehnyt ym. Ja yks vaan ihmetteli että minkä ihmeen takia meillä on kakkua. Joten eipä tuo mitään auttanut. Ehkäpä avioliitto ei sitten merkitse mitään hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joskus oon kakunkin tehnyt ym. Ja yks vaan ihmetteli että minkä ihmeen takia meillä on kakkua. Joten eipä tuo mitään auttanut. Ehkäpä avioliitto ei sitten merkitse mitään hänelle.

Sanoitko, että sen takia on kakkua, kun on hääpäivä? =)

Sanoitko, että sen takia on kakkua, kun on hääpäivä? =)
[/quote]

Totta helvetissä. En kyllä muista mitä se siihen vastasi kun siitä on vuosia. Ajattelin että kyllä se sen jälkeen hääpäivän muistaa mutta ei. Musta tuo hääpäivä kuuluu samaan sarjaan noiden synttäreiden kanssa. Lahjoja ei tarvi, mutta olisihan tuo ihan mukava että muistaisi edes mainita ääneen.

Yhteistyössä