YH:t..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Näkisitte tuon remonttimiehen jonka kunta mulle palkkas ku halusin vähän sisustaa :p uuh mamaa :p Kyllä mun kelepaa :D Ja remonttikustannukset suoraan soskuun :snotty: :saint:
Juma...sossu ei oo ees maininnu mulle tollasta :o Onks toi ihan lakisääteinen oikeus meille yhäreille? Pitää varmaan tehdä valitus kaupunginjohtajalle asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Näkisitte tuon remonttimiehen jonka kunta mulle palkkas ku halusin vähän sisustaa :p uuh mamaa :p Kyllä mun kelepaa :D Ja remonttikustannukset suoraan soskuun :snotty: :saint:
Juma...sossu ei oo ees maininnu mulle tollasta :o Onks toi ihan lakisääteinen oikeus meille yhäreille? Pitää varmaan tehdä valitus kaupunginjohtajalle asiasta.

:o Siis tottakai yhärit saa! Reklamaation paikka. Tai sit heti huomenna alotat vaan remontin, tai siis se soskun palkkaama, uuh niin seksikäs remonttireiska, tekee sen sulle :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Kuka saa jotain kotiapua? Mulla on 4 lasta, joista 2 alle 4v (ja näistä toinen erityislapsi). Ja kyllä, olen ihan 24/7 yksin näiden kanssa. Hetkittäin väsyttää mutta ei auta. Elämää on vaan elettävä eteenpäin-

Sinulle hirveesti tsempitystä ja hatunnostoa :hug: :hug: :flower: :flower:

Yhteistyössä