YH:t oletteko luopuneet parisängystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ihan parisängyssä nukkuisin vaikka likka ei mun vieressä nukkuisi. Mä en halua enää palata yhden hengen sänkyyn.

Mikä vika on yhden hengen sängyssä?

Mä en vain halua enää niin kapiaa sänkyä, riitti kun nukuun sellaases lapsuudenkodissa ja asuessani solussa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Opaali:
No ihan parisängyssä nukkuisin vaikka likka ei mun vieressä nukkuisi. Mä en halua enää palata yhden hengen sänkyyn.

Siinä mahtuu mies vaan päälle tai alle makaamaan.

Millaisten possujen kanssa oikein lemmitte? :p

En mä ainakaan haluaasi minkään kokoosen miehen kanssa nukkua kapias sängys, kun en halua nukkua siinä yksinkään. Mä en halua nukkua miehen kainalossa vaan mulla pitää olla tilaa liikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:
Silloin kun erosin lasteni isästä, niin pidin kyllä parisängyn...Miksi olisin luopunut? isossa sängyssä on kiva nukkua! Nyt kylläkin on onneksi joku jonka kanssa jakaa iso sänky... :)

Minusta taas isossa sängyssä on kolkkoa nukkua yksin. :( Tulee aina tunne kuin jotain puuttuisi vierestä. Pienessä sängyssä on yksin paljon kotoisampi kölliä.

Ja parivuodehan vaatii kaksi peittoa! Mihin sitä yksi ihminen tarvii kahta peittoa??

Voi käyttää isoa kahden hengen peittoa. :whistle:

öö, miks tarttis olla kaks peittoa tai edes se leveä peitto.. kyl mie oon ihan sujuvasti nukkunut oman peittoni alla yksin kahden tyynyn kanssa parisängyssä... ja onhan se kivempi että jos lapsi tulee viereen niin sitä tilaa on... ja kun kyllä varmaan sinne sänkyyn eksyy välillä miehiäkin :D tai ainakin yksi :D
niin eipähän tarvii ostaa sitten uutta sänkyä kun aloittaa uuden suhteen :)

No käytännössä siksi kun näyttää tyhmältä pedattuna parisänky jos vain yksi pieni peitto päiväpeitteen alla.

Mä olen kyllä samaa mieltä enkä yhtään ihmettele, että yksin asuvalla on parisängyssään kaksi peittoa.

Mä en vain halua enää niin kapiaa sänkyä, riitti kun nukuun sellaases lapsuudenkodissa ja asuessani solussa.

No on sitten käsitykset mitoista muuttuneet muutamassa vuodessa jos 90-100cm:n sänky on ihmisten mielestä kapea! Kai nykyään on sitten niin paljon isoja ihmisiä että vaativat sen parisängyn tilan jotta voivat nukkua mukavasti.

No on sitten käsitykset mitoista muuttuneet muutamassa vuodessa jos 90-100cm:n sänky on ihmisten mielestä kapea! Kai nykyään on sitten niin paljon isoja ihmisiä että vaativat sen parisängyn tilan jotta voivat nukkua mukavasti.

No just, mä arvasin, että tuo paino tulee esille jossakin vaiheessa. Luulekko tosiaan, että on kyse jostakin painosta?! Miksi sitten niillä normaalipainoosillakin sinkuilla on parisänkyjä??

MUN mielestä 90cm on kapia sänky ja MÄ en enää halua palata siihen. Mulla on nyt 120cm leviä sänky ja voisin ottaa leviemmänkin. Siis MÄ voisin ottaa eikä sillä ole mitään tekemistä kenenkään painon tai koon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Kyllä mulla on parisänky 160cm levee ja peittojaki löytyy kaksi sekä iso kasa tyynyjä vaikka yh oonki. Sehän on mun sänky, eikä mikään parisuhteen merkkipaalu :o nukun keskellä ja leveesti ilman kuorsaajaa vieressä - mikäs sen autuaampaa :D

Mulla ihan sama homma! Paitsi että välillä tyttö tulee mun viekkuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Ostin erottuani vielä isomman parisängyn kuin se oli missä ex:n kans nukuttiin.

Ap:n mukaan se on merkki siitä että olet lihava possu etkä harrasta muuta ku nukkumista ja syömistä :laugh:

Hyvä tietää :laugh:
Jos joku kysyy miksi minulla on nuin iso sänky tuolla makkarissa ni voin vastata: siksi kun olen lihava possu joka vaan syö ja nukkuu :laugh:

Pitäkää ihan rauhassa kömpelöt parisänkynne ja uhratkaa hukkaneliöitänne oikein urakalla luukuissanne. :D Minä ainakin nautin mieluummin tilasta ja nukun oikein onnellisena pienessä pesässäni!

Teitä on muuten ihana kiusoitella. ;)

Täällä toinen yh joka on uhrannut koko pienen asuntonsa muksuille. Nukun askeettisesti bambumatolla olohuoneen nurkassa. Rullaan maton aina aamulla nätisti sohvan taakse. Ihanan huoletonta kun ei ole turhia sänkyjä tilaa viemässä. Mieluummin annan lasten juosta avarissa huoneissa joissa ei turhia huonekaluja ole. =)