Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:se joka2 vkl vapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:se joka2 vkl vapaa.
Eipä oo kaikilla, esim mulla ei ole edes päivää vapaata ikinä..
Alkuperäinen kirjoittaja Totaali-yh:Sitten on meitä, joiden lapsilla ei ole isää/lapset ei tapaa laisinkaan olemassa olevaa isää. Meillä on omaa aikaa tämä ilta, kun lapset nukkuu ja vapaa päivinä se pari tuntia päikkäriaikaan. Ja onhan tietyllä tavalla omaa aikaa myös oma työaikakin, kun lapsi hoidossa. Oma lapseni on ollut viimeisen kahden vuoden aikana työaikani lisäksi erossa minusta 3 mummolassa vietettyä yökyläilyä ja 2 kertaa pari tuntia mummun ja papan kanssa retkellä, muuten ollaan siis kaikki muu aika samassa paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Mitkä muut ajat? mikä joka 2. vkl? Onko se niinku sääntö vai miten se menee että ku erotaan ni sille mammalle annetaan lakisääteinen joka 2. vkl vapaata??
Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Mitkä muut ajat? mikä joka 2. vkl? Onko se niinku sääntö vai miten se menee että ku erotaan ni sille mammalle annetaan lakisääteinen joka 2. vkl vapaata??
Ei tarvi tyhmäksi heittäytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja vapaa yh:Mulla on joka viikko omaa aikaa, jos laps ei ole isällä niin usein mummolassa. En oo viikossa yhtään päivää 24/7 lapsen kanssa, kuin harvoin poikkeustapauksissa.
Elän pitkälti samanlaista elämää kuin sinkkuaikoina, menojen suhteen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Siis häh? Mun mielestä todella typerää tuollasia laukoa. Mä olen nyt kohta kaksi vuotta ollut lapseni kanssa lähes 24/7; poikkeuksina silloin tällöin (ehkä kerran kuussa nykyään) 2-3 tuntia kerrallaan.
Ja sellanen joka väittää, että parisuhteessa oleva voi joissakin tapauksissa olla enemmän "yh" kun oikea yh ei varmaan ole itse yh-arkea kokenu.
Kun ei voi edes viedä roskia roskikseen tai hakea postia tms ilman, että ottaa lapsen mukaan. Aina. Vuosien ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ne on ne isi-viikonloput..
Se vaan jää monelta huomaamatta että sen kaiken muun ajan yh viettää lapsensa kanssa. Parisuhteessa elävät sentään pystyvät jakamaan vastuun.
Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Siis häh? Mun mielestä todella typerää tuollasia laukoa. Mä olen nyt kohta kaksi vuotta ollut lapseni kanssa lähes 24/7; poikkeuksina silloin tällöin (ehkä kerran kuussa nykyään) 2-3 tuntia kerrallaan.
Ja sellanen joka väittää, että parisuhteessa oleva voi joissakin tapauksissa olla enemmän "yh" kun oikea yh ei varmaan ole itse yh-arkea kokenu.
Kun ei voi edes viedä roskia roskikseen tai hakea postia tms ilman, että ottaa lapsen mukaan. Aina. Vuosien ajan.
Miksi näihin ketjuihin AINA tulevat marisemaan ne, joiden lasten isät eivät ole ollenkaan tekemisissä lastensa kanssa? Se nimittäin on poikkeustapaus myös yksinhuoltajien joukossa. Suurimmalla osalla kuvioissa on myös isä, jonka luona lapset säännöllisesti viettävät aikaansa.
Monet parisuhteissa elävät äiditkin ovat lapsiensa kanssa 24/7 yksin. Esimerkiksi ystäväni, jonka mies on rauhanturvajoukoissa ollut eri puolilla maailmaa jo useaan otteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ne on ne isi-viikonloput..
Se vaan jää monelta huomaamatta että sen kaiken muun ajan yh viettää lapsensa kanssa. Parisuhteessa elävät sentään pystyvät jakamaan vastuun.