W
w
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja w:Se joka 2. vkl + muut ajat, jotka lapsi on toisella vanhemmallaan. Parisuhteessa oleva voi joissain tapauksissa olla enemmän 'yksinhuoltaja' kuin yksinhuoltaja on koskaan ollut.
Siis häh? Mun mielestä todella typerää tuollasia laukoa. Mä olen nyt kohta kaksi vuotta ollut lapseni kanssa lähes 24/7; poikkeuksina silloin tällöin (ehkä kerran kuussa nykyään) 2-3 tuntia kerrallaan.
Ja sellanen joka väittää, että parisuhteessa oleva voi joissakin tapauksissa olla enemmän "yh" kun oikea yh ei varmaan ole itse yh-arkea kokenu.
Kun ei voi edes viedä roskia roskikseen tai hakea postia tms ilman, että ottaa lapsen mukaan. Aina. Vuosien ajan.
Miksi näihin ketjuihin AINA tulevat marisemaan ne, joiden lasten isät eivät ole ollenkaan tekemisissä lastensa kanssa? Se nimittäin on poikkeustapaus myös yksinhuoltajien joukossa. Suurimmalla osalla kuvioissa on myös isä, jonka luona lapset säännöllisesti viettävät aikaansa.
Monet parisuhteissa elävät äiditkin ovat lapsiensa kanssa 24/7 yksin. Esimerkiksi ystäväni, jonka mies on rauhanturvajoukoissa ollut eri puolilla maailmaa jo useaan otteeseen.
Tämäkö ei sitten ole poikkeustapaus?
No, sama 'kohtalo' on myös monilla äideillä, jotka elävät parisuhteessa yrittäjän kanssa. Se ei ainakaan ole kovin poikkeuksellista.