yh:äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m ja kaks pikkusta poikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m ja kaks pikkusta poikaa

Vieras
oli pakko tehdä uus juttu ku nuo vakio palstalaiset lehmät teki siit jonku seurustelu juttelun... niin yritin kysyä onkos kellään muulla kuin mulla tunnette siitä et yh:äidit kohtelee omiaan paljon paremmin kuin muiden lapsia ja tarkoitan uusperhettä itselläni on kaksi poikaa."m" ja olen huomannut et suhteet kaatuu siihen kun tämä "yh:äiti" pitää huolta vain omastaan....

millä lailla pitää vain huolta omastaan??
Ai ei suostu vahtimaan "sun" lapsiasi että pääset riennoille?
Kyllä varmaan omat lapsesikin ovat sinulle hieman tärkeämpiä kuin tämän naisen lapsi?

Monesti se vika on jossain muussa ja ihan molemmissa.. eli vikaa löytyy myös sinustakin

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pus pus pus. Sä vaikutat niin fiksulta, kun haukut lehmäksi. Ah meidän upea sonni! :p :xmas:

Onko pakko tunkea tännekin... :headwall: Anna jo olla! Jo sä todistit olevasi vahvasti ennakkoluulojen mukainen.

Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseuraaja:
Pus pus pus. Sä vaikutat niin fiksulta, kun haukut lehmäksi. Ah meidän upea sonni! :p :xmas:

Onko pakko tunkea tännekin... :headwall: Anna jo olla! Jo sä todistit olevasi vahvasti ennakkoluulojen mukainen.

Mitäs ap on vittuillut ekasta viestistään lähtien? :whistle: Sitten ollaan niin herkkänahkaisia jos vittuillaan takaisin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseuraaja:

Mitäs ap on vittuillut ekasta viestistään lähtien? :whistle: Sitten ollaan niin herkkänahkaisia jos vittuillaan takaisin. :whistle:

no vittuile ekaan ketjuun takasin jos olet niin lapsellinen.

Se joka ekana lopettaa on se viisaampi :D

Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkusta poikaa:
oli pakko tehdä uus juttu ku nuo vakio palstalaiset lehmät teki siit jonku seurustelu juttelun... niin yritin kysyä onkos kellään muulla kuin mulla tunnette siitä et yh:äidit kohtelee omiaan paljon paremmin kuin muiden lapsia ja tarkoitan uusperhettä itselläni on kaksi poikaa."m" ja olen huomannut et suhteet kaatuu siihen kun tämä "yh:äiti" pitää huolta vain omastaan....

1-vuotiaan lapsen yh-äitinä minulla ei kamalasti kokemusta yh-isien deittailusta ole mutta TOTTAKAI oma lapseni tulee saamaan minulta AINA PARHAAN KOHTELUN. oma on aina OMA, piste. tämä ei tietenkään tarkoita sitä että niitä toisen lapsia kohdeltaisiin huonosti.

noh,ite seurustelin miehen kans jolla oli 2 aivan ihanaa valloittavaa poikaa, 3 ja 6 vuotiaat hän ei ollut yh mutta pojat oli isällään joka toinen viikkoa että paljon..
itselläni 2 lasta 3v poika ja 1v tyttö sillon ja ainakin itse kohtelin niitä lapsia samanlailla kuin omiani, tosin meille tuli sitten ero aika tyhmistä syistä mutta hyvät muistot jäi ja jatkossa toivon tapaavani miehen jolla olisi lapsia myös,joko yh tai ei..tällä hetkellä kyllä tapailen miest jolla ei lapsia ja toisinaan vaikea aikuiselle itsenäiselle miehelle opettaa lapsiarkea vaikka hän on hienosti pärjännytkin..mutta kun/jos tää suhde loppuu ni toiv. tapaan miehen kellä lapsia, olis se jotenki helpompaa omalla kohdalla, tietäs vähän millasta on lasten kans..

Musta se on vaan ihan normaalia, että jokainen huolehtii ensisijaisesti omasta jälkikasvustaan. Maailma on täynnä lapsia, jotka tarvitsisivat huolenpitoa, mutta kyllä sitä ekalle sijalle asettaa omat lapsensa. Jos äiti tai isä ei sitä tee, niin kuka sitten?

Uusperheellisyys on useimmiten kimurantti juttu. On monia asioita, joista voi saada riidan aikaan. Mulla on kaksi lasta ja molemmat eri isille. Se, että esikoisella ei ole elossa olevaa isää ei mielestäni ole ollut syy siihen, että kuopuksenkin olisi pitänyt asiasta kärsiä. Toisaalta en ole koskaan ajatellut, että kuopuksen isän pitäisi esim kustantaa esikoiselleni kaikki se, mitä kustantaa omalle lapselleenkin. Isän puolen isovanhemmatkin noilla ovat eri. En voisi millään tavalla edes velvoittaa näitä ihmisiä toimimaan toistensa klooneina. Joten meillä aina lapset olleet nk eriarvoisia. Jo pelkästään senkin takia, että toisella on kaksi kättä ja toisella vaan yksi. Eikä se ole ollut mikään ongelma.

Yhteistyössä