Yellowstonen Supertulivuori

terapian tarpeessa

Aktiivinen jäsen
22.02.2008
3 243
0
36
Mitäs mieltä olette tuosta Yellowstonen Supertulivuoresta, kun siellä on nyt viimepäivinä jyrähdellyt maa useampaan otteeseen.Poksahtaako koko höskä piakoin vai vieläkö odotellaan?

http://www.nps.gov/archive/yell/OldFaithfulcam.htm

haluaisin unohtaa kaiken tuollaisen :/ ahdistavaa, sittenpähän poksahtaa ja kuollaan nälkään kun ei aurinko enää paista ja tuhkaa ja rikkiä ja paskaa tulee taivaalta ja keuhkot kuolee minimaalisiin kivensirpaleisiin jota on hengitysilmassa. end of the human race. kaikkien muidenki lajien toki, ei vaan meidän paskapäiden :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
kamalaa kaikki kaks plussan symppis mammat ja muutama äijä kuoltas sukupuuttoon!!!

aika pientä iäisyyden rinnalla

no ei mun mielestä...jos meinaan me kaikki mennään niin kuka täällä on murehtimassa mistään iäisyydestä???

No sitähän minäkin, että ei mitään väliä, vai ollaanko me siis jotenkin tärkeitä?

niin tärkeä että hän antoi ainoan poikansa kuolemaan ristillä sinun ja minun syntejen tähden (uhriksi joka sovitti eli maksoi hinnan synneistämme) ettei yksikään joka HÄNEEN uskoo HUKKUISI iankaikkiseen kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän.

jokainen joka avuksi huutaa Herraa Jeesusta Kristusta pelastajakseen ja pyytää syntinsä anteeksi saa tämän PARHAAN LAHJAN =) PELASTUKSEN!

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
niin tärkeä että hän antoi ainoan poikansa kuolemaan ristillä sinun ja minun syntejen tähden (uhriksi joka sovitti eli maksoi hinnan synneistämme) ettei yksikään joka HÄNEEN uskoo HUKKUISI iankaikkiseen kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän.

jokainen joka avuksi huutaa Herraa Jeesusta Kristusta pelastajakseen ja pyytää syntinsä anteeksi saa tämän PARHAAN LAHJAN =) PELASTUKSEN!

Millä meidät pelastetaan jos tuo vuori purkautuu? Onko ikuinen elämä myös onnellinen? Mitä tapahtuu jos ei halua elää ikuisesti?

Eiköhän sit ainakin lopu tää kasvihuoneilmiö -hössötys vähäks aikaa...

Tosi mielenkiinnolla oon seurannu tota juttua, viime kesänä/syksynä lueskelin siitä. Onhan se aika huimaa jos maa on kohonnu 7 cm vuodessa jo 3 vuoden ajan, ja nyt on ollu vielä niitä maanjäristyksiäkin.

Onkohan niillä oikeesti jotain evakuointisuunnitelmaa, kun eihän sieltä kuitenkaan tarpeeks kauas pääse, ja jos edellisestä purkauksesta on yli 600 000 vuotta, niin miten seuraavan purkauksen ajankohtaa osattais sitten ennustaa, kun ei voida tietää, miten kaikki etenee.

Tosi mielenkiintonen juttu kyllä!

kamalaa kaikki kaks plussan symppis mammat ja muutama äijä kuoltas sukupuuttoon!!!

no ei mun mielestä...jos meinaan me kaikki mennään niin kuka täällä on murehtimassa mistään iäisyydestä???

Ihmiskunta tuhoutuu joka tapauksessa entropian lain takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juuri tältä tuntuu kyllä hyvin pitkälti....kun se lopullinen niitti tulee, niin eipä siitä ole paluuta...

En muista kuulleeni entropiasta, joten piti vähän googlettaa. En kuitenkaan ymmärrä, millä perusteella maailmankaikkeus olis suljettu systeemi. Ja miten kyseisessä asiassa voidaan tehdä johtopäätöksiä, jotka ei perustu tietoon?

Mutta tohon Yellowstoneen palatakseni, kyllä sen purkauksen varalta on varmasti olemassa suunnitelmat jossain, siis että miten toimitaan jos kyseinen skenaario toteutuu. (Ja tämähän siis on varmaa tietoa :D )

Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:

En muista kuulleeni entropiasta, joten piti vähän googlettaa. En kuitenkaan ymmärrä, millä perusteella maailmankaikkeus olis suljettu systeemi. Ja miten kyseisessä asiassa voidaan tehdä johtopäätöksiä, jotka ei perustu tietoon?

Mutta tohon Yellowstoneen palatakseni, kyllä sen purkauksen varalta on varmasti olemassa suunnitelmat jossain, siis että miten toimitaan jos kyseinen skenaario toteutuu. (Ja tämähän siis on varmaa tietoa :D )

Ei ole mitään järkeä tehdä mitään suunnitelmia, ainakaan jenkkilässä, koska mitään toivoa pelastumiseen ei ole. vaikka kohta saataisiinkin tietää että se purkautuu ja tappaa ainakin ameriikan mantereen ihmiset, ei sitä meille kerrottaisi, koska iskisi vain kamala paniikki, eikä siitä olisi kenellekään mitään hyötyä. pelastuukoon nyt pois sieltä ken voi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei ole mitään järkeä tehdä mitään suunnitelmia, ainakaan jenkkilässä, koska mitään toivoa pelastumiseen ei ole. vaikka kohta saataisiinkin tietää että se purkautuu ja tappaa ainakin ameriikan mantereen ihmiset, ei sitä meille kerrottaisi, koska iskisi vain kamala paniikki, eikä siitä olisi kenellekään mitään hyötyä. pelastuukoon nyt pois sieltä ken voi :)

Unohdin tarkentaa, että tarkotin ihan globaaleita suunnitelmia.
Ja eihän sitä tiedä, minkälaisella voimalla se purkautuu.

minua ei pelota. jos ns. "kakka" on tullakseen, niin tulee sitten. ei sille voi mitään. tuokin on täysin normaali luonnonilmiö, joka ehkä tulevaisuudessa takaa meidän tuleville sukupolville uuden kasvuympäristön kaikessa uudessa maailmankaikkeudessa. tuhkasa kasvaa uutta, jne....

no, jos posahtaa niin eipähä me sille mitään voida.
mä en jaksa murehtia tuomosista mihin en voi ite vaikuttaa.
ja siihenhän vaikuttaa että tuleeko superpurkaus vai vaan semmonen pienempi että räjähtääkö vaan pohjois-ameriikka vai kuollaanko me kaikki :laugh:

Yhteistyössä