"Ydinvoimaa kannattava eduskuntaehdokas kerää rahaa Fukushiman matkaan"

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Tatskajätkä
[QUOTE="vieras";23446821]Ai ihan ammattimielessä.;)

No sinähän voit jäädä sen aurinkopaneelin varaan vaikka koko talveksi.:xmas:[/QUOTE]

kannattaa varmistaa kuulaiden pakkasöiden sähkönsaanti omalla tuulimyllyllä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23447022]Tais sähköt loppua kun ei ulkona tuule eikä aurinko paista.:xmas:[/QUOTE]

No siis kertaus: Kotiin ostan osakassähköä tuulivoimalasta, jakeluyhtiö tasaa tuotantoa vesivoimalla.
Ja esim. tuolta voi lukea lisää tuulivoimapropagandaa, kun näyttää kiinnostavan :)

Nyt täytyy jatkaa kotitöitä kaurapuuroenergialla tällä kertaa. Menkää tekin ottamaan vaikka aurinkoa.
(Juu, tiedän siis senkin, että aurinkoenergia on ydinenergiaa..)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23447424]No siis kertaus: Kotiin ostan osakassähköä tuulivoimalasta, jakeluyhtiö tasaa tuotantoa vesivoimalla.
Ja esim. tuolta voi lukea lisää tuulivoimapropagandaa, kun näyttää kiinnostavan :)

Nyt täytyy jatkaa kotitöitä kaurapuuroenergialla tällä kertaa. Menkää tekin ottamaan vaikka aurinkoa.
(Juu, tiedän siis senkin, että aurinkoenergia on ydinenergiaa..)[/QUOTE]

Sinä siis haluat valjastaa kaikki joet tasausvoimaksi ja rakentaa Lappiin järkyttävän isot tekoaltaat.:O
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23447483]Sinä siis haluat valjastaa kaikki joet tasausvoimaksi ja rakentaa Lappiin järkyttävän isot tekoaltaat.:O[/QUOTE]

Minusta pienempi paha kuin ydinvoima, eli periaatteessa kyllä. Vesivoima on siinä mielessä reilua, että haitat kärsivät ne, jotka energiankin hyödyntävät. Ja sitten kun vesivoimaa ei enää tarvita, padot voidaan purkaa, ei mene 100 000 vuotta tilanteen palautumiseen.

Mieluummin vesivoimaa kuin ydinvoimaa siis.
 
"vieras"
Missä jutusta oli tilinumero? Tuon hepun voisi kyllä maksaa hetkeksi Fukushiman viereen ihmettelemään ja miettimään tilannetta.

Itsekin olin pitkään sitä mieltä, että tilanne ei ole niin paha kuin pelotellaan, mutta nyt olen alkanut epäilemään, että asia on juuri päinvastoin. Tilanne on pahempi kuin annetaan ymmärtää.
 
vierailija
Missä jutusta oli tilinumero? Tuon hepun voisi kyllä maksaa hetkeksi Fukushiman viereen ihmettelemään ja miettimään tilannetta.

Itsekin olin pitkään sitä mieltä, että tilanne ei ole niin paha kuin pelotellaan, mutta nyt olen alkanut epäilemään, että asia on juuri päinvastoin. Tilanne on pahempi kuin annetaan ymmärtää.
onko sulla tv? Klo 12.00 tv1
 
vierailija
En tiedä mikä on tuo tampio
[QUOTE="vieras";23446706]Tietysti sitä ydinsähköä valtakunnanverkossa on (kuten sitä ydin-kannattajien kammoksumaa hiilivoimaakin...), mutta kun yhä harvempi ydinsähköä ostaa, niin siitä mukaa reaktorit voidaan sammuttaa, kun ei mene kaupaksi.
Joo, myönnän, että tuossa lipsahti nyt vähän toiveajattelun puolelle, tarvitaan myös poliittisia päätöksiä. Toivottavasti ei tarvitse uusia katastrofeja enää.
Ei vittu miten tietämättömiä tampioita täällä oikein on.:D:LOL:
[/QUOTE]
 

Yhteistyössä