Itse syön Yasminelleja kolmatta liuskaa. Ekat kaksi söin putkeen ja sitten pidin tauon. Menkat oli vähäisemmät kuin yleensä eikä tiputtelua ole esiitynyt ennen niitä eikä jälkeepäin. Näppyjä ei mielestäni ole sen enempää kuin ennenkään Enemmän pidän näitä viime aikoina olleita finnejä pakkasesta johtuvina, sillä ihoni kuivaa pahasti kovilla pakkasilla, mikä aiheuttaa patteja, kun iho kuivuessaan tukkeutuu.
Kärsin melko pahasta migreenistä, mutta lukuunottamatta kahta ensimmäistä Yasminelle viikkoa, ei migreeniäkään ole niin monesti ollut kuin Yasminien aikana. Ne aiheuttivat minulle kovan migreenin taukoviikolla sekä myös sen ulkopuolellakin.
Rintojen kipeytyminen on ollut paha ongelma pillereitä syödessäni, jonka vuoksi olen kokeillut mm. Harmonetit, Minuletit, Nuvaringin jne. Ainut, joka edellisistä vei rintojen arkuuden pois oli Nuvaring, mutta se ei sopinut minulle muuten. Nyt Yasminellet ovat auttaneet myös tähän vaivaan.
Mielialan muutokset ovat myös olleet aika pahoja kaikilla edellä mainitsemillani merkeillä enkä vielä ole huomannut Yasminellen auttaneen tähän suuremmin. Suurin ongelma on ollut ehkä alakuloisuus, josta toivottavasti pääsee Yasminelleilla eroon.