yasmin pillereiden vaikutus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Miten teillä on Yasmin pillerit vaikuttaneet? Itse olen syönyt kohta yden levyn ja olen ollut tavallista ärtyneempi ja halut ovat kaikonneet kokonaan. Onko samoja kokemuksia? Entä onko vaikutukset lieventyneet/hävinneet ajan myötä?

Minä olen käyttänyt kyseisiä pillereitä jo kahden vuoden ajan ja hyvin minulle sopivat. ei ole ollut mitään mielialan muutoksia, ärtyisyyttä tai haluttomuutta. Käytön alussa oli jotain välivuotoja ja menkat tuli vähän miten sattuu mutta nykyään kaikki ok. Menkat tulee tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan, ei kipuja, vuoto niukkaa muutaman päivän ajan. Ehkä hieman rintoja aristaa ennen vuotoja mutta eikös se ole muutenkin niin. Kyllä minulle sopii.

Minä söin neljä kuukautta. Kauheat pääkivut alkoivat kolmen kuukauden jälkeen sekä B-trom kohosi. Viimeiset kuukautiset alkoivat paria päivää ennen taukoa. Lopetin ko. pillerit. :\|

Mulla myös käyttöä takana 2 vuotta Yasmin käyttöä ja hyvin on mennyt. Alussa oli vähän päänsärkyä + kiukkuisuutta (mutta voihan niitä tulla ilman pillereitäkin! :whistle: ) nykyisin ei mitään muuta havaittavissa kuin että iho on pysynyt täydellisenä ja finnittömänä, olen hoikistunut ja kiinteynyt (Yasmin sisältää nesteenpoistajana toimivaa keltarauhashormoonia) ja rinnat ovat hieman kookkaammat, johtunee pillereistä... Voin suositella kokeilemaan! Itse pidän menkat vasta 2 liuskan jälkeen, lääkäri sanoi että ok.

Hei! Ois sellanen kysymys, et voiko noilla e-pillereillä siirtää kuukautisia vaikka en normaalisti niitä syö ollenkaan?? Et jos nyt alkasin niitä syömään niin ei kai vaan menkat voi niistä sit alkaa?

Juuri olen hankkiutumassa niistä eroon kamalien masennusoireiden (unettomuus, ahdistus, vanhojen asioiden mieleennouseminen, kiukuttelukohtaukset...you name it) takia. Kuukautiset ei edelleenkään tule tasavälein, tasakestoisina. Verenpaine tosin laskenut Diane Novan käyttöön verrattuna, mistä syystä vaihdettiinkin. Nyt olen vetänyt Yasmineja 6-7 kk ja vaihtaisin vaikka kumiin.

Hei. Itse olen syönyt nyt n.4kk ja olemme mieheni kanssa eronneet luultavasti viikon välein, kun päässäni suttaa kunnolla ja mielialat vaihtelee minuutin välein. menkat(jos voi niiksi sanoa) tulivat ensimmäisellä välillä normaalisti, mutta nyt on ollut vain pari päivää erittäin niukkaa vuotoa...
Onko muut tulleet raskaaksi ysmineja syömällä, kun nyt pelkään sitä, maha on alkanut pömpöttään ja aamulla jääkaapin aukaistessa hajut iski vastaan =) miehen mielestä mikään ei haissut. Jos olisin raskaana, onko sikiö voinut vaurioitua kun olen kuitenkin syönyt e-pillereitä? Sekava kirjoitus=)

täällä myös kyseisten pillereiden käyttäjä...juuri samasta aiheesta oli aikomus kirjoittaa.
eli 1,5v.olen niitä syönyt.vuosi meni ok.paisti "hirviö" viikko viikkoa ennen kuukautisia.aiempien aikana ei ollu mitään.nyt alkanu masentaa ym...ja nyt viime kuukautisten jälkeen kun alotin uuden liuskan.syönyt joka päivä pillerin niin kuukautiset alkoivat uudelleen vaikka olin syönyt pillereitä ja jatkanut niiden syöntiä kuukautista huolimatta,viikon verran vielä pillereitä jälellä kunnes pitäisi alkaa ns.normaaliin aikaan kuukautiset.nyt on menossa 4vuoto päivä vaikka olen syönyt pillereitä.huonoa oloa aamuisin. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 08:13 bapu kirjoitti:
:D kerrankin pillerit ,joista ei mitään sivuvaikutuksia..Jo 1,5 vuotta niitä käyttäneenä ja hyvin sopivat...

Mulla myös! Sopii hyvin tämä Yasmin. Mulla myös rinnat kasvaneet & pyöristyneet :wave:

hei! minulle määrättiin hormonihäiriön hoitoon, on kyl aika hintasia ja oon kohta syöny koko levyn ja vuotanu samalla kokoajan 17 PVÄÄÄ!, hermot on kireellä kokoajan ja päätä on särkeny, mutta jos olen oikein ymmärtäny niin pitäis pitempään syödä. Lääkäri kehotti asennuttaa hormonikierukan kun nyt ensin saatas tää hormonihäiriö hoidettua mutta mua kyllä epäilyttää koska on ollut yhen kerran kuparikierukka niin miekkosen elin oli kiepeänä kun langat oli liian pitkät ja lopulta lähti koko värkki tulee itestään pois. Kivuliaat menkat oli ja vuotoa ihan mielettömästi. et jos lähtee nytkin sit itestään pois. Koitan nyt näitten yasminejen kanssa. Ärsyttää minkätakia ei näitä vaivoja voisi olla miehillä, miekkonen vinoilee et monsuunihirviö jyrää. no ehkä tää tästä! :headwall: :headwall: :headwall: