L
Leukistinen aksolotli
Vieras
Mä olin kierukan vaihdossa. Ei se mun mielestä satu sietämättömästi, mutta mua ällöttää ja on huono olo jotenkin. Pökryttää.:$
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aiheen vierestä;22819480:Miltä kierukan laitto muuten tuntuu? Mä en ole synnyttänyt, mutta lääkäri sanoi, että kierukka voisi silti olla mahdollinen. Mietin vaan, että mahtaako tehdä liian kipeää, siinä tapauksessa en sitä edes harkitse..
Alkuperäinen kirjoittaja aiheen vierestä;22819480:Miltä kierukan laitto muuten tuntuu? Mä en ole synnyttänyt, mutta lääkäri sanoi, että kierukka voisi silti olla mahdollinen. Mietin vaan, että mahtaako tehdä liian kipeää, siinä tapauksessa en sitä edes harkitse..
Ymmärrän... ajatus vierasesineestä sisälmyksissä on :x Ja että joku sitä ronkkii.
Mutta muuten näppärä kapistus.
sillon ku mulla laitettiin kierukka, se sattu aivan kauheesti. mä oon jo valmiiks panikoinu miten kestän kun se otetaan pois ja laitetaan uus. mulla oli sen ekan päivän ihan hirveet kivut, kävin ensiavussakin kipupiikillä kun se kipu ei asettunu ollenkaan, kaksinkerroin kävelin. :x
Alkuperäinen kirjoittaja aiheen vierestä;22819707:No juu, mutta jos se kipu on aivan järjetöntä, en halua sitä kokea. Mulla sattuu jo spekulan laitto niin inhottavasti, että meinaa taju lähteä. Miksi haluaisin tieten tahtoen kokea kipua?
Mulla kans nyt jollain venyteltiin, kun ne narut oli menneet sinne kohdun kaulaan piiloon. Kyllähän se tuntui kieltämättä. Mulla oli tosi pitkään epäsäännöllistä tiputteluvuotoa, saatoin vuotaa just kans kuukausia ja sit oli muutama päivä ilman vuotoja. Sitä kesti melkein vuoden, mutta oon silti pitänyt kierukan. Sen jälkeen se sitten tasoittu ja oon ollut tyytyväinen. Alussa se vaikuti jonkin verran ihoon ja mielestäni turpoan kierukan kanssa hieman helpommin, joten pitää juoda aina tarpeeksi.
:$:|:'(
mulla on nyt ollu 1.5v kierukka ja ekat menkat laittamisen jälkeen tuli niukkoina, sen jälkeen on kerran tullu haaleeta vuotoo muutaman päivän, muttei kuitenkaan pikkuhousunsuojaan asti. siis ihan parashan tää on!![]()
Mulla oli aiemmin yhdistelmäpillerit ja halusin vaihtaa ne sen takia, että mulla on aurallista migreeniä. Lääkäri sanoi, että yks vaihtoehto on kierukka ja että niitä saa ilman hormoonia. Mä sanoon, että en mä vielä sellaasta halua ja otin sitten minipillerit.
Tuntui vain jotenkin liian lopulliselta tuo kierukka vaikka eihän se sitä oikiasti ole, mutta siis tuli vain se tunne. :ashamed:
Koska synnytyksen kipu on tuohon verrattuna moninkertaista ja jos et halua tulla raskaaksi, kannattaa ehkäistä.Ja tuo kohtuun kohdistuva kipu on tosi erilaista verrattuna sitten taas siihen, mitä emätin tuntee. Hirveiden kipujen tunteminen kierukan laiton yhteydessä ei ole kai kovin yleistä. Kipua tuntuu, mutta ei se suinkaan kaikilla mitään tajutonta kipua ole.