XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

Hienosti on paino tippunut. Yritin katsoa noita nettisivuja, mutta en oikien saanut selkoa. Kertoisitko BD miten tää homma toimii? Mitä siinä syödään, onko pahoja litkuja ja mitä maksaa. Tavoitteena olisi semmoinen 10 kg pudotus, mutta kun en millään meinaa saadaa itestäni irti....
Kiitollisena vastauksesta!
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Iitu-74:
Hienosti on paino tippunut. Yritin katsoa noita nettisivuja, mutta en oikien saanut selkoa. Kertoisitko BD miten tää homma toimii? Mitä siinä syödään, onko pahoja litkuja ja mitä maksaa. Tavoitteena olisi semmoinen 10 kg pudotus, mutta kun en millään meinaa saadaa itestäni irti....
Kiitollisena vastauksesta!
Joo, elikäs tässä ilmoittaudutaan mukaan sellaiseen ryhmään. Meillä jäsenmaksu takaa ilmaisen kuntosalin käytön ja niin usein kuin haluaa.
Ryhmä kokoontuu aluksi kerran viikossa, sen jälkeen harvemmin. Ohjelmaan tulee sitoutua vuodeksi eteenpäin.

Eli alkuun saa olla täysvauhdilla oman maun mukaan, kuitenkin max. 10 vkoa. Silloin siis syödään pelkkiä pussiruokia, 3pss/pvä jaettuna 6 annokseen. Noista pusseista saa energiaa vain alle 500kcal/pvä ja siten keho menee ketoosiin, joka polttaa rasvaa. Tämä takaa nopean painonpudotuksen, joka taas motivoi jatkamaan.

Pudotusvaiheen (tai tuon 10 vkon jälkeen) jatketaan puolivauhdilla, jolloin korvataan osa päivän aterioista pusseilla. Tätä voi käsittääkseni jatkaa niin kauan, että saavuttaa tavoitteensa. Siitä sit pikkuhiljaa opetellaan uusi lautasmalli ja terveelliset elämäntavat. Tuo ylläpitovaihe kestää vähintään puoli vuotta, mutta sitä voi halutessaan jatkaa sitten toistaiseksi voimassaolevana jäsenyytenä.

Eli mitä itse koen suurimmiksi plussiksi, on juurikin tuo ryhmän tuki ja asiantunteva ryhmänvetäjä. Apuja, neuvoja ja vinkkejä saa heiltä kiitettävästi. Lisäksi pidän suurena plussana sitä, että kun tavoite on saavutettu, et jää yksin vaan sinut opetetaan myös säilyttämään painosi. Joten jojoilmiö pitäisi välttää. :D

Toivottavasti tästä oli apua. Ota vain rohkeasti yhteyttä lähimpään ryhmääsi, pääset haastatteluun ja siellä sinulle kerrotaan vielä tarkemmin tästä.

Niin ja piti vielä sanoa, että noissa pussiruuissa on todella paljon makuja ja itse tykkään niistä kovastikin. Lisäksi vievät täydellisesti nälän, eli nälkää en ole kertaakaan tuntenut näiden kohta neljän viikon aikana. :D
 
Hienon kuulosta tuo tiputus kyllä:)Mua vaan epäilevänä ihmisenä siis epäilyttää että onko tuossa mitään järkeä pidemmän päälle?Kuulostaa niin hurjalta :D Sydämestäni siis kuitenkin toivon että Sinä onnistut laihdutuksessa ja opit pitämään painon sitten hallinnassa(ei nää omatkaan menetelmät ihan hyviä ole aina ollut koska taas laihdutan) :saint:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Hienon kuulosta tuo tiputus kyllä:)Mua vaan epäilevänä ihmisenä siis epäilyttää että onko tuossa mitään järkeä pidemmän päälle?Kuulostaa niin hurjalta :D Sydämestäni siis kuitenkin toivon että Sinä onnistut laihdutuksessa ja opit pitämään painon sitten hallinnassa(ei nää omatkaan menetelmät ihan hyviä ole aina ollut koska taas laihdutan) :saint:
Itse kyllä uskon tähän, sillä tähän ryhmään on sitouduttu vuodeksi ainakin vaikka paino ei välttämättä tiputetakaan niin kauaa. Taroitus on siis, että paino putoaa nopeasti ja se motivoi jatkamaan. Ja sit kun tavoitteeseen on päästy, niin opetellaan se painonhallinta juurta jaksain, joten uskon kyllä että tämä tulos kestää! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Hienon kuulosta tuo tiputus kyllä:)Mua vaan epäilevänä ihmisenä siis epäilyttää että onko tuossa mitään järkeä pidemmän päälle?Kuulostaa niin hurjalta :D Sydämestäni siis kuitenkin toivon että Sinä onnistut laihdutuksessa ja opit pitämään painon sitten hallinnassa(ei nää omatkaan menetelmät ihan hyviä ole aina ollut koska taas laihdutan) :saint:
Itse kyllä uskon tähän, sillä tähän ryhmään on sitouduttu vuodeksi ainakin vaikka paino ei välttämättä tiputetakaan niin kauaa. Taroitus on siis, että paino putoaa nopeasti ja se motivoi jatkamaan. Ja sit kun tavoitteeseen on päästy, niin opetellaan se painonhallinta juurta jaksain, joten uskon kyllä että tämä tulos kestää! :D

Vuosi on kyllä juu pitkä aika sisäistää oikeita syömistapoja:)

Sitä painonhallintaa minäkin pelkään kun en loppuelämää ajatellut olla pisteillä...ehkäpä menen sinne ryhmään tekemään sen painonhallintajakson.

Tsemppiä paljon ja hyvää kesää
:D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Hienon kuulosta tuo tiputus kyllä:)Mua vaan epäilevänä ihmisenä siis epäilyttää että onko tuossa mitään järkeä pidemmän päälle?Kuulostaa niin hurjalta :D Sydämestäni siis kuitenkin toivon että Sinä onnistut laihdutuksessa ja opit pitämään painon sitten hallinnassa(ei nää omatkaan menetelmät ihan hyviä ole aina ollut koska taas laihdutan) :saint:
Itse kyllä uskon tähän, sillä tähän ryhmään on sitouduttu vuodeksi ainakin vaikka paino ei välttämättä tiputetakaan niin kauaa. Taroitus on siis, että paino putoaa nopeasti ja se motivoi jatkamaan. Ja sit kun tavoitteeseen on päästy, niin opetellaan se painonhallinta juurta jaksain, joten uskon kyllä että tämä tulos kestää! :D

Vuosi on kyllä juu pitkä aika sisäistää oikeita syömistapoja:)

Sitä painonhallintaa minäkin pelkään kun en loppuelämää ajatellut olla pisteillä...ehkäpä menen sinne ryhmään tekemään sen painonhallintajakson.

Tsemppiä paljon ja hyvää kesää
:D
Kiitos samoin! :D
 
Onko toi joku lääke vai laihdutuskuurin nimi, jos on lääke mistä sitä saa, oon itse vähäkalorisella kuurilla, on välillä kyllä heikko olo, ei jalat toimi ja tärisen, saako tota kaikki, vai onko joku ylipaino määrä, mikä tarvii olla, mä olen normaalipainonen.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Ups, huomasin just et se on joku laihisjuttu, mitä ruokia ne pussit sisältää, oon todella allerginen.
Makuja on:

-vihannes
-sieni
-kana
-parsa

-suklaa
-vanilja
-suklaatoffee
-persikka
-mansikka
-mustikka
-cappucino

En tiedä tarkemmin mitä sisältävät, laktoosia ainakin.
 
Kyy
No niin.. Meni sit viikonloppu polttareissa ja sen jälkeen ei niin vaan enää palattukaan ruotuun, joten alkuviikkokin meni herkutellessa. Pohdin lisäksi, että jos jo siirtyisin puolivauhtiin, mutta totesin etten vielä osaa sitä syömistä säännöstellä, joten parempi palata kunnolla ruotuun ja jatkaa täysvauhdilla vielä ainakin toinenkin kymppi. Tässä tosin tuli nyt muutama kilo takaisin päin, mutta toivotaan, että ne lähtee pian! :D
 
Kyy
No niin, kauan meni, mutta päästiinhän sitä kunnolla ruotuun kuitenkin. Ja nyt on saatu lipsahduksien myötä noussut painokin taas sinne, mihin jäätiin ennen lipasduksia. Eli -10kg lähtenyt nyt kaiken kaikkiaan. Tarkoitus on mennä vielä täysvauhdilla toinen kymppi. Sitten siirtyä puolivauhtiin ja toivoa, että viimeinen kymppi lähtee vuoden loppuun mennessä. :D
 

Yhteistyössä