xanorista kokemuksia?

Mulla meni xanor joskus sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Ei auttanut, niin kun ei moni muukaan lääke. =)
Jotku sanovat että jää helposti riippuvaiseksi pitkällä käytöllä, mutta se on yksilöllistä. Minä söin useamman kuukauden ja lopetin "seinään" eli viekkareita tullut ollenkaan. =)
 
Mimmi811 harmaana
Mä sain niitä aikoinani tähän paniikkihäiriöön. Jäin niihin kuiteski koukkuun 2vkon käytön jälkeen. Poispääseminen niistä oli vaikeaa, mut onnistu se lopulta. Nyt syön cipralex 10mg 1tbl pvässä ja olo suht ok.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 13:46 Mimmi811 harmaana kirjoitti:
Mä sain niitä aikoinani tähän paniikkihäiriöön. Jäin niihin kuiteski koukkuun 2vkon käytön jälkeen. Poispääseminen niistä oli vaikeaa, mut onnistu se lopulta. Nyt syön cipralex 10mg 1tbl pvässä ja olo suht ok.
Miten sä sit pääsit eroon noista xanoreista, vähitellen vähentämällä annosta vai? Ja oliko kamalat vieroitusoireet? Mulle määrättiin 3 kk kuurina xanor depot tabletteja ja pelottaa jos niihin jää koukkuun ja millasia vieroitusoireita tulee... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:54 juppi kirjoitti:
Jos tosiaan kolme kuukautta syöt niitä, oot todellakin sit koukussa. Vierotusoireet samanlaiset kuin oisit huumeissa koukussa. Kokemuksella tiedän.
Eihän kaikki tule riippuvaiseksi, joten älä yleistä. Nim.merkillä kokemusta löytyy useammaltakin kerralta ja useammalta lääkkeeltä. =) Ja siis olen syönyt yli 3kk ja usein yli 6kk ja silti lopettaminen ei tuota tuskaa. =)
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä