x-adventure twingo vai mountain s4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mia-75

Vieras
Moikka kaikille!!! olen nyt kattellut huutiksesta x-adventuren lime tuplia ja googlannu täältäkin vuoden takaisia keskusteluja kyseisistä rattaista. On ollut paljon asiaa niistä! nyt niitähän ei saa enää suomesta, mutta hollannista kyllä voisi tilata. olenkin nyt 2 vaiheilla tilatakko hollannista ne limet twincot vai saksasta mountainit??? kertokaa ihmiset hyvät kokemuksianne kyseisistä rattaista? meillä muksujen ikä-ero tulis olee 1v1kk, käyttöä olisi jo pian niille joten tarvis tehdä jotain....eikä oikein noi carenan twinshopperit innostais...veikka en kyllä niitäkän ole pois kokonaan sulkenut.

ISO KIITOS JO NYT KAIKILLE VASTANNEILLE =)

Nyt jos olisin ostamassa niin ostaisin twinco07:t. Meillä on siis tuo edellinen malli. Hyvät ovat olleet, ja 2,5 vuotias tyttö mahtuu edelleen ihan hyvin. Työntökorkeuskin on just passeli vaikkei säädettävä olekkaan. Mutta tuossa uudessa näyttäis olevan omat jalkatuet, toiminto jota olen välillä kaivannut, ja etupyörät erillään. Voisin kuvitella että nuo uudet etupyörät ovat paremmat talvikäytössä.
Tarkoitatko noilla toisilla onetreehillejä? Jos, niin niistä miinuksena työntöaisa. Matala kun mikä! Muuten ei niistä olekaan kokemusta, juuri tuon työntökorkeuden takia. Ja olipa hintakin meko suolainen.

Kiitos paljon, huomasin joo itsekkin et uusissa twinco 2007 erilliset jalkatuet, mutta väri ei taas niis miellytä..ne toiset olis saksast( saa myös suomesta) hauck mountain twin s4, melkei samat ku adventuret, mut just etupyörät erilliset ja värit kamalat...siis mun mielestä.

Joo oli hyvännäköset noi TFK:t!!! mutta olin vähän halvempia ajatellu...löysin jonkun vajaa vuoden takaisen keskustelun täältä(googlen kautta) noist x-adventureist, mist värin puolesta tullu mulle "pakkomielle", ni siellä keskusteluissa saanu aika jakautuneet mielipiteet, eniten mietityttää kestääkö se "etupyörän ripustus"

Just soittelin Hollantiin kyllä niitä vielä tehdään ja mikä parasta nooo viime vuoden malli eli 2006 limenä olis 244.95 plus tietty postikulut päälle(60e) MUTTA nyt saa myös 2007 limenä niiltä, IHANAA!!!! ja hintakin 329e, ei paha, tosin tuleehan postikulut päälle, mutta PAKKO SAADA! uudessa mallissa esim erilliset jalkatuet ja eturenkaat erillään, kuten suomessa x-adventuren tilalle tulleissa mountain twin s4:ssa(ne maksaa suomessa 389e) ja väreinä tylsät sininen tai punanen....Meikä siis tilaa ne hollannista joko www.babyjungle.nl:stä tai www.babyspeenin:nl:stä, täytyy pian tehdä päätös....

No niin nyt sitten rattaat tilattu!!! tilasin ne www.babyjungle.nl;stä, olihan mahdottoman helppoa :D nyt jään niitä sitten innolla odottelemaan =) aivan ihanaa!!! Oon tosi tohkeissani, kuten varmasti huomaa.....
Loistavaa kevättä kaikille vastanneille ja KIITOS palaan vielä kun rattaat tulee...

Yhteistyössä