www.nallentassu.fi

Meinasin tilata tuolta sinun kaupastasi, mutta enpä taidakkaan, kun alat mainotamaan täällä.
Sen ymmärrän, että jos joku kysyy nettikauppalinkkejä, niin mainostataan ja kerrotaan osoita (oli se sitten oma tai ei), mutta minun ymmärrys loppuu silloin kun aloitetaan erillisiä ketjua vaan sen takia, että mainostetaan sitä omaa yritystä.
 
säälittävää sakkia
Mistäs te sen tiedätte että oliko tuo aloittaja tuon "nettikaupan omistaja"... Mun mielestä te olette todella säälittäviä tapauksia, jotka jaksatte vaivautua kirjoittelemaan noita "meinasin tilata mutta nyt en ostakkaan ikinä" -kirjoituksia! Tuskimpa se putiikki siihen kaatuu että menettää teidän asiakkuutenne. :LOL: :LOL:
Kyllä minäkin olen joskus jollekin palstalle laittanut vinkin jostakin tosi hyvästä tuotteesta tms, vaikken itse mitään myykään eikä se minua ole tippaakaan hyödyttänyt. Todella raivostuttavaa että nykyisin keskustelupalstat on täynnä tuollaisia kyttääviä mainoshaukkoja mitä tässä ketjussa edellä on ollut...
 
Jos kaikki netti- ym. kauppiaat ja kotiapufirmat, lapsenvahdit ym. alkaisivat täällä mainostaa (ilmaiseksi) olisi se aivan sama kuin roskapostin siivous joka aamu.

Ei täältä jaksaisi enää oikeita keskusteluja perata ja palsta jäisi todellakin lukematta.

Mainospalstat erikseen ja keskutelut erikseen.
 
Pasi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 17:19 vieras kirjoitti:
Jos kaikki netti- ym. kauppiaat ja kotiapufirmat, lapsenvahdit ym. alkaisivat täällä mainostaa (ilmaiseksi) olisi se aivan sama kuin roskapostin siivous joka aamu.

Ei täältä jaksaisi enää oikeita keskusteluja perata ja palsta jäisi todellakin lukematta.

Mainospalstat erikseen ja keskutelut erikseen.
Juuri näin!!
 
Kiitos vinkistä! Oli kaikkee ihanaa. Minusta on kiva että tänne laitetaan vinkkejä kivoista nettikaupoista,olen tätä kautta löytänyt monia hyviä sivuja joita en varmaan muualta olisi osannu etsiä. =)
 
spot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 23:25 NallePuh kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Oli kaikkee ihanaa. Minusta on kiva että tänne laitetaan vinkkejä kivoista nettikaupoista,olen tätä kautta löytänyt monia hyviä sivuja joita en varmaan muualta olisi osannu etsiä. =)
Katotaan onko susta kivaa sitten kun täällä ei voi enää keskustella kuluttajien kesken kokemuksista ja tarvikkeista kun viisi ekaa sivua on täynnä mainoksia...
Noooo, onneks meitä boikotoijia on sen verran paljon että takkiin tällä mainostamisella saa.
 
ihmettelen minäkin
niin, mielestäni jos löytää omasta mielestään mukavan, kivan, hyödyllisen tms. nettilinkin, sen voi liittää tänne. eri asia on sitten se, jos kauppias itse alkaa mainostaa omaa yritystään -sitä en minäkään hyväksy. asiakkaat voivat kyllä kehua.

lisäksi kirpputori palstalta taitaa löytyä siellä omia tuotteitaan myyviä yrittäjiä -mahtaako olla käytännön mukaista? ihmettelen vaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 13:16 ihmettelen minäkin kirjoitti:
niin, mielestäni jos löytää omasta mielestään mukavan, kivan, hyödyllisen tms. nettilinkin, sen voi liittää tänne. eri asia on sitten se, jos kauppias itse alkaa mainostaa omaa yritystään -sitä en minäkään hyväksy. asiakkaat voivat kyllä kehua.

lisäksi kirpputori palstalta taitaa löytyä siellä omia tuotteitaan myyviä yrittäjiä -mahtaako olla käytännön mukaista? ihmettelen vaan!
Juuri näin,tätä itekin tarkoitin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 14:48 NallePuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 13:16 ihmettelen minäkin kirjoitti:
niin, mielestäni jos löytää omasta mielestään mukavan, kivan, hyödyllisen tms. nettilinkin, sen voi liittää tänne. eri asia on sitten se, jos kauppias itse alkaa mainostaa omaa yritystään -sitä en minäkään hyväksy. asiakkaat voivat kyllä kehua.

lisäksi kirpputori palstalta taitaa löytyä siellä omia tuotteitaan myyviä yrittäjiä -mahtaako olla käytännön mukaista? ihmettelen vaan!
Juuri näin,tätä itekin tarkoitin.

Kävin vilkaisemassa ja laitoin muistiin.Kivoja tavaroita jne.
 
Ihania lahjoja ja tuli myös vaatteita ihailtua vaikka ne tosin ovat liian arvokkaita meidän ostettavaksi.

Pakko vielä kommentoida täällä olleisiin viesteihin.

Minulle ainakin on ihan sama kuka tänne linkin laittaa, sillä ostan paljon netin kautta ja minun elämää helpottaa kun ei tarvitse lähteä etsimään tunti tolkulla kaupasta kauppaa jotain tiettyä kun netistä saa helposti. Itse "mainostan" kaikkia nettikauppoja joista olen ostanut tai olen nähnyt jotain mielenkiintoista, ihan vaan sillä idealla että helpotan toisten koti-äitien elämää.

Eli kaikki niin kauppojen omistajat kuin asiakkaat, laittakaa uusia linkkejä tulemaan ;)

p.s. Te jotka olette ottaneet herneen nenään näistä linkeistä, niin ärsyynnyttekö yhtä paljon silloin kun lehdessä esim Kirsti Paakkanen mainitsee haastattelussa että marimekolta on tulossa uusia sarja myyntiin tai Antti Tuisku kertoo telkkarissa haastattelussa että uusi levy tulee kauppoihin ensi viikolla? Ilmainen "mainos" sekin on.
 
ohhoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 00:28 asiakas kirjoitti:
Eli kaikki niin kauppojen omistajat kuin asiakkaat, laittakaa uusia linkkejä tulemaan ;)

p.s. Te jotka olette ottaneet herneen nenään näistä linkeistä, niin ärsyynnyttekö yhtä paljon silloin kun lehdessä esim Kirsti Paakkanen mainitsee haastattelussa että marimekolta on tulossa uusia sarja myyntiin tai Antti Tuisku kertoo telkkarissa haastattelussa että uusi levy tulee kauppoihin ensi viikolla? Ilmainen "mainos" sekin on.
Aika räikeesti neuvot väärään toimintaan, häpeisit!
Ihan eri juttu sanoa jossain haastattelussa jotain kuin tulla kuluttajien nettipalstalle, missä mainostaminen on maksullista! Miettikääpä niitä yrityksiä jotka tossa lehdessä mainostaa, ei oo reilu peli kun kierot kauppiaat mainostaa ilmaiseksi ja muut maksaa. Mainostaminen ei oo ilmaista joten sen voi lopettaa täällakin!

Mä pistän pahan sanan kiertoon jokaisesta liikkeestä mitä tänne tullaan mainostamaan noin räikeästi. Samat säännöt kaikille, kieroilu pois!
 
Pitäisi varmaan hävetä, mutta sanon kuitenkin, että olen löytänyt todella hyviä nettikauppoja juuri sillä tavoin, että täällä on ollut linkki nettikauppaan ja koska nuo nettikaupan ovat helpottanut elämääni niin en kyllä näe mitään pahaa että kerron muille omista löydöistäni. Harmi jos jotkut luulevat minua kauppiaaksi, sillä välillä mainitsen linkin kuten tässä nallentassu viestissä enkä kirjoittele enempää tarinaa kuinka kaupan löysin, mutta jos te puhuttu pahaa näistä nettikaupoista, ilman että tiedätte onko ko. mainostaja itse kauppias, niin harmi näitä kauppoja kohtaan, mutta uskon että ostavia asikkaita on enemmän kuin teitä herkkähipiäisiä kuluttajia. Kuten sanottu, minulle on ihan sama kuka mainostaa, jos se helpottaa minun elämääni kun en satu asumaan helsingin keskustassa jossa kauppoja on kauppojen perään ja sieltä sitä tavaraa löytyy =)
 

Yhteistyössä