Juu, ja meillä ps2:llaAlkuperäinen kirjoittaja enga:Pääseekö rinkiin mies pelaa lätkää 360:llä
Minunkin muutama sukulainen on kadottanut elämänsä tuon pelin takia. Toinen sai jopa potkut töistä, kun ei pelaamiselta kerennyt nukkua. Ihan pimee peli.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:onneks ei...miehen parilta kaverilta puuttuu elämä ton pelin takia,ne siis tulee töistä ja rupee pelaa..sit aamul töihin parintunnin yöunien jälkeen.mut mun mies on sims2-leski
Kieltämättä muakin huolestuttaa vähän miehen pelaaminen..Ja suututtaa välillä |O Töissä sentään ehtii käydä ja nukkuu yöt,mut päivisin se on kotona sitä pelaamista..Kuulin just et joku 17v poika oli laitettu pakkohoitoon vasten omaa tahtoaan,tuon pelin takia.. Juu mäkin tiedän yhden tosi riippuvaisen.Ei käy töissä,pelaa päivät ja yöt,välillä n.36 tuntia putkeen Ja sit jossain välis ku ehtii niin nukkuu pari tuntia..Tollaset pelit sais lailla kieltää..Alkuperäinen kirjoittaja mee:Minunkin muutama sukulainen on kadottanut elämänsä tuon pelin takia. Toinen sai jopa potkut töistä, kun ei pelaamiselta kerennyt nukkua. Ihan pimee peli.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:onneks ei...miehen parilta kaverilta puuttuu elämä ton pelin takia,ne siis tulee töistä ja rupee pelaa..sit aamul töihin parintunnin yöunien jälkeen.mut mun mies on sims2-leski
Juu. Oon mäkin Simssiä koukuttanut. Piru kun muistutit koko pelistä.. olin jo niin unohtanu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mikäs se tollanen on? Enno kuulukaan
Meillä mies on koukkuttanut itsensä MUDiin ja minä joskus kunnostautunut aika hyvin Sims'in parissa :ashamed: - mutta nykyään tää "reality Sims'" vie sen verran aikaa, etten kerkeä.
Ollos hyvä vaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Juu. Oon mäkin Simssiä koukuttanut. Piru kun muistutit koko pelistä.. olin jo niin unohtanu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mikäs se tollanen on? Enno kuulukaan
Meillä mies on koukkuttanut itsensä MUDiin ja minä joskus kunnostautunut aika hyvin Sims'in parissa :ashamed: - mutta nykyään tää "reality Sims'" vie sen verran aikaa, etten kerkeä.