WOHOO!! Pakko tuulettaa :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Kuulin tänään pomolta että mulla työt jatkuu ens syksynä tuola koululla :) Tarviivat joka tapaukses avustajia reilusti ja kun kerran pätevä oon ja hommat hoidan ni duunit jatkuu :D Siistiä! :D

Kyl mä silti kattelen tästä lähempää duunipaikkoja kesän aikana. Mutta tää helpotti silleen ettei tarvii paniikissa veren maku suussa sitä paikkaa ettiä. Mul on liiton päiviäki jäljellä enää jotai 70 joten senki suhteen ois ollu paniikki löytää duunia.

Jos en sitten lähemmäs löydä niin onpas tuo paikka :) Ja kiva paikkahan se on, ei siinä mitään, ainut ikävä siin on vaan tuo pitkä duunimatka. Täytynee vissiin alkaa tosissaa suunnittelee sitä ajokortin ajoo.. :D

Kiitos! :)

On kyllä niin helpottunut olo! Mä oon kauheesti panikoinu tuota työn jatkumista. Nyt tuntuu siltä ku ois suunnilleenki koko maailman paino nostettu hartioilta ku selvis tuo homma :D Huoh.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Jipii! Tämmöisenä aikana tuosta saa olla tosi onnellinen.

Sanoppas muuta!

Aikani siinä pomon kans juttelin, hän kysyi että miten oon viihtynyt ja että onko mulla toiveita että millaiseen luokkaan haluaisin syksyllä mennä :D (Ei oo kauheen yleistä tämäkään.. :D) Ja totesi vain sitten että (yllättävää, joo.. heh..) määrärahoja avustajien palkkaamiseen ei kauheesti oo ja avustettavia sitä vastoin riittää.. Todennäköisesti menen 4 luokkaan joka on pienluokka, erityislapsia.

big_smile.gif

Kiva juttu, miekin sain tossa tietää et ekat näyttötentit on läpi ja toista odotellaan et menis sekin läpi ja yhteiskäyttökokeesta vetäsin 5 melkein täydet pisteet..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
JIPPIIIIIIIII!!!!!
Tosi hieno homma!!

Btw... täälläkin työtilanne taas parempi. Nyt on taas miehellä niin paljon töitä ettei ehdi vapaita pitämään :D

Joo se on hienoo :D

Niinpä :D Lapsille tosin vähän outoa ku eka oli monta viikkoa kotona, ja nyt käy suunnilleen nukkumassa kotona, mutta äkkiähän lapset tottuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Kiva juttu, miekin sain tossa tietää et ekat näyttötentit on läpi ja toista odotellaan et menis sekin läpi ja yhteiskäyttökokeesta vetäsin 5 melkein täydet pisteet..

Hienoo! :flower:

Niin on, täytyy olla ylpeä ittestä sen verran rankka on ollu tää vuosi :snotty: ja jospa sit nyt sit ensi kuussa sais ne paprutkin

Onnea! Tiedän tuon helpotuksen tunteen. Itse koin saman tunteen viime viikolla, kun kuulin töiden jatkumisesta. Kouluavustajana minäkin työskentelen. Eskarissa olen.
Vähän pitää vielä röyhistää rintaa, kun olin ainoa määräaikainen avustaja tuolla koululla jonka työsopimusta jatkettiin =)

Yhteistyössä