Wish A Baby 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanan kirpakka pakkasaamu :)

bd bd bd bd peukut pystyssä täälläki Marille!

Titi ei olis vaan oviskipuja? Nyt varmuuden vuoks nopiaan pupuilemaan!

Heikku itselle jäi kans hieman epäselväks tuo ovuloiminen, jotai se lääkäri sano vaan kierto venyy ku ne rakkulat ""tappelee"" keskenään kuka irtoaa. Ja kun kysyin et onko mun mahdollista tulle heti ensimmäisessä terokierros raskaaks ni sano et ehdottomasti. Eli ilm.ovulointi tapahtuu ja en ihan vielä viskaa kirvestä kaivoon!
Nii on se 125 € tosi paljon, mut saahan siitä kolmasosan kelalta takas ja kyl maksan kiltisti sen uudestaan, jos nyt kolmeen kuukauteen ei tapahdu mitään.

Tuutikille myös peukkuja tärppipäiville!

Ja työntekoon taas välillä...

titi, mulla kävi juuri samoin, eli tuplahimot tuli kun pilsut jäi..
hieno homma! Nyt ei miestäkään kaduta se et jätettiin pilsut pois. =)

mari, hui kun jännittää sun puolesta. ilmota heti kun testaat uudestaan.

siitä pettämisestä vielä.. en usko että asiaa tosiaan voi ajatella niin mustavalkoisesti että seksiä tarpeeksi tai mies lähtee vieraisiin. asioilla on niin monta puolta ja kulmaa.
jokainen tietysti on yksilö.

Me lähdetään lomalle joten en ole hetkeen täällä kuumeilemassa. Toivottavasti saan lukea monesta plussasta kun palaan. Loman jälkeen minäkin sitten siirryn pillerittömään aikaan. Plussatuulia kaikille.

Heippa!

Taas on yks päivä tästä viikosta takana,viel kun jaksais 2 päivää niin pääsis viikonlopun viettoon ja miehen kans viettää laatuaikaa,sitä ei usein näin viikolla meillä oo koska oon niin väsyny töistä tultua.

Tänäänkin on maha ollu ihan sairaan kipee,ei jaksais olla kun kippurassa,mutta seisoma työtä tehdessä ei oikee oo mahollisuuksia.Toivottavasti ois vaan ovulaatiokipuja.Tai sitten jännittää vaan niin paljon tää vauvahomma.

Huomenta tytsyt!

Se on perjantai, JIHUU!!!! *jälleen tanssit ympäri huonetta*

Mari, mites uuden testin kanssa kävi? Nyt heti kertomaan kuulumiset :)

Camille toivottelen oikein mukavaa aikaa oviksen kanssa, nyt pöllyttelemään lakanoita oikein urakalla ;)

Karkille oikein ihanaa lomaa! Taidat jo siellä ollakin, mutta tällä tavalla virtuaalisesti vielä toivotukset. Ja sen jälkeen siis yritys päälle... plussatuulia sen puolesta:)

Titille tsemppiä, sairaana ei koskaan ole kivaa. Oliko sulla nyt selkä vai vatsa...no, tsemppiä kuitenkin tilanteeseen!

Omasta tilanteesta ei mitään raportoitavaa, kp nyt 10/30-35 ja tuttua limaneritystä on jo vähän havaittavissa... aamukammassa piikkejä... 27. Jes!

Hyvää viikonloppua kaikille :)

Syysmarja, ovis meni jo viime viikonloppuna ja halut on kadonneet teille tiätämättömille :/.

Saisi aika kulua nopeammin, vielä 11 päivää menkkojen alkuun. Mur.

Kaikille mukavaa viikonloppua! Huomenna on kaverin synttärit ja pitäs niitä lähteä juhlistamaan.

Nyt on kp 11. Mä en viimeks tajunnut jos oli ovulaatio (tuskin oli) mutta ei ole nytkään mitään tuntemuksia. Jos olis tämä kierto 28 päivää eikös silloin kp 14 paikkeilla ole ovulaatio. Mistä minä tunnistan sen? Jotain kipuja mahassa ja niistä limoista? Ilmeisesti on sitä venyvää limaa. Mutta mistä muusta tietää kun limoista? Huvittaisi tietää ovuloinko ollenkaan. Varmaan jossakin vaiheessa ens viikolla tulee jos tulee.

Leppoisia päiviä ja paljon plussia! +++

Nyt siskot todellakin tarvitsen apuanne.

Oltiin eilen miehen kanssa kahestaan iltaa viettämässä ja mies vaan sano ravintolassa että tän illan saisin vapaasti hössöttää vauva-asioita niin paljon kun haluan (yleensä on siis ärtynty moisesta).

No ihan fiksusti asiasta jotain juttelin ja kerroin kuinka tärkeä asia mulle on.... Kävi sitten keskustelun lomassa ilmi, että miehellä ei olekkaan mitään kummempaa tarvetta viettää villiä nuoruutta ilman lasta enää (minkä se siis keksi viime kuun alussa verukkeeksi kun olin ilmeisesti liian aktiivinen asian suhteen), vaanainoa este sille ettei halua alkaa yrittää lasta on se että hänellä itsellään ei nyt suurta vauvakuumetta vielä ole. Eli tässä on nyt tarkotus odotella miehen vauvakuumetta.(Mikä tottakai on oikein!)

Miten ihmeessä voi ""auttaa luontoa"" hoitamaan asian pikkasen nopeemmin, kuitenkin huomaamattomasti?

Kuulemma se, että joka käänteessä ilmaisen haluavani vauvan, on kuin punainen vaate asialle (Ymmärrän asian täysin!), mutta se että jotain vauvasta puhuu ei kuitenkaan silloin tällöin ole pahitteeksi.

Mitä ihmettä nyt sitten oikein keksin?
Auttakaa.
Ja anteeksi jos olen naivi, tämä vauvakuume tekee minut hulluksi!

Tässä uusi raskautta toivova. Olen mielenkiinnolla lukenut ketjuanne ja liityn joukkoon. Kirjoitin jo tuonne 9 viikon jännääjiin.

Joulun aikoihin aloin puhua miehelle, että minun puolestani lapsia voi tulla vaikka heti. Että varsinaista vauvakuumetta en koe potevani, mutta koska lapsia molemmat haluamme ""sitten jossain vaiheessa"", on mielestäni nyt sellainen tilanne, ettei suuren suuria esteitäkään ole. Koska olin asiaa itse miettinyt jo pidempään itsekseni, annoin miehelle aikaa ottaa asia puheeksi kun hänestä siltä tuntuu. Tammikuussa juttelimme monenlaisista asioista, ja mies sanoi, että lasten hankinta alkaa tuntua yhä läheisemmältä ajatukselta. Ja ehdotti tammikuun puolivälissä ehkäisystä luopumista, jonka teimme, vaikka se molempia on jännittänytkin. Miehet kun usein toivovat, että mikään ei saisi muuttua, ja tällaisissa asioissa voi olla vain varma että muuttuu ja paljon :)

Pillerit olen jättänyt jo pari vuotta sitten, ja nyt olen siis ollut ekan kierron tuloksia jännäämässä.

Pitkien reissujen tekeminen, erityisesti kaukomaille, on molempien sydäntä lähellä. Se ehkä onkin ollut suurimpana esteenä lasten yrittämispäätökselle. Matkustaa aiomme toki mahdollisen jälkikasvunkin kanssa. Iältämme olemme kolmekymppisiä, vähän alle ja yli. Yhdessä yli 10 vuotta, naimisissa reilun vuoden.

Viime yönä oli ovis.Tunnen sen ihan selkeästi.Se on kirpeä kipu alavatsassa jommall kummalla puolen.Sen oikein tuntee kun munasolu sieltä napsahtaa irti.Silti meni aktit ohi,kun oli väsyneenä työviikon päälle siinä jotain nahinaa.Tänään on pinnankiristys jatkunut ja kohta onneksi alkaa pilatestunti,missä hermot hellittää.

Minttu,vaikea sanoa mitään tohon teidän ongelmaan...En vaan tiedä mitä siihen voisi...

Kiralle tervetuloa.Tässä kejussa natsaa=)

Kira tervetuloa, tää tosiaan on aikamoinen plussaketju! =)
Poppoo vaihtuu ennen kun ehtii muistaakkaan kaikkia, mut sehän on vaan positiivista...

Tuutikki. Mullakin ovis on kyllä ihan selkeä tunne. Kirpeä kipu tosiaan kuvaa asiaa hyvin.. Tänään kaupungilla mulla oli tosiaan samanlainen kirpeä vihlaus, niin ettei voinu paikaltaan liikkua. Ihmettelen asiaa, koska mulla on vasta kp9/29.. Mikähän juttu tää lienee...?

Minttu, mun mies ei pode vauvakuumetta. Eikä potenut ekankaan kanssa. Mies tiesi haluavansa lasta, mutta sanoi tavalliseen tapaansa, ettei miehet pode vauvakuumetta. Tiedän kyllä joidenkin miesten potevan, mutta omani ei kuulu siihen joukkoon. Mies sanoi, ettei hän vaan koko aikaa sitä jaksa pohtia. Toivoo, että pian tärppäisi ja haluaa nytkin toista lasta, mutta maailma ei kaadu vaikka siihen menisi pari kuukautta lisää. On ihan hyvä kun jompi kumpi on ns. järjissään ja lohduttamassa jos menkat alkaa. Itse olen yleensä aika romuna ja itkeä tihrutan miehen kainalossa, mies sitten paijaa ja osaa sanoa ne fiksut asiat, jotta olo helpottuu. Kyllä te sitten tiedätte kun aika on oikea :).

ON: Kp 20/27-30 menossa.

Unohdin eilen syödä kunnon ruuan (oli kaikenlaista hässäkkää illalla ja se vain jäi), napsin illalla jotain pientä, join yhden siiderin ja sen jälkeen kärsin ihan mielettömästä huonosta olosta koko yön ja aamupäivän. Tänään on semmoinen olo kun olisi kamala krapula, nälkä oli kova ja hainkin roskaruokaa mäkistä. Nyt helpottaa. Ihan outo juttu koko homma! Mä en usko, että se oli mahatauti, koska mistään päästä ei tullut mitään.. varmaankin johtui eilisestä syömättömyydestä. Ihan outo krapula olo vaan tänään...yhdestä siideristä?!

Moi!

Tein siis pe aamuna sen testin, ja siihen ilmesty vahvempi viiva, eli voin todeta et eiköhän se raskaus siellä kuikistele.
Mut nyt meinaa olla harmaa pilvi yllä. Sillä muutaman kerran on maha ollu ihan todella kipeenä, oikein kouristellu kunnolla, niin et ihan tuskanhiki on noussu pintaan. Vuotoa ei oo näkyny(onneks), mut sit on tietenki tää toinen mahdollisuus, et se on kohdun ulkopuolinen raskaus. Tästä johtuen aattelin nyt sit ma varata itelle ajan yksityiselle ja mennä sinne ultraan, et selviää nää asiat. Ja jos kyse on tästä paljon, paljon pahemmasta ja ikävästä, siis kohdun ulkopuolisesta, niin saa ainakin hoitoa tarpeeks aikasin.

Kattokaas ku mun kälyn siskolla oli kohdun ulkopuolinen raskaus muutama vuosi sitten, ja hällä repes paikat, niin se pelkää niin kovasti mun puolesta.

Kerron sitten et mitä lekurissa sanovat, eli vielä en intoile tonne odottajien puolelle siirtymistä. =)

Mut toivossa on hyvä elää =)

Plussatuulia teille kaikille!

Heippa kaikille!

Kira,tervetuloa mukaan,oon itte myös aika uus täälä!

Mari,ihan hyvä että selvität asian niin sitten itelläki on varmempi olo sitten.

Käytiin tänään sukujuhlissa ja saatiin yksi kummilapsi lisää,onne vauvat vaan ihania.Kellekään me ei olla vauvahaaveista kerrottu mutta kyllä ne varmaan rupee arvaamaan kun on niin hirvittävä vauvakuume.

Kävin kattomassa googlesta tommosta ovulaatiolaskuria,empä kyllä usko että ne on hirveen varmoja,miulla näyttäs huomenna olevan ovulaatiopäivä(siis laskurin mukaan)Onks teil mitä kokemuksia.

Taas tuntuutää vauva haave asia ihan normalilta,ja joskus oon jopa pystyny aattelemaan muita asioita,mut nyt en jaksais millään oottaa kierron loppuun.

Kiitoksia tervetulotoivotuksista! Mukavaa olla ketjussa mukana.

Ollut vähän jännä olo koko päivän: alavatsassa sellaista menkkamaista jomotusta, mutta vuotoa ei näy ei kuulu. Mies tuossa on hymyillyt, että jospa olenkin ""tiineenä"". No, sellaista vitsailua lähinnä, minä kun lähinnä odottelen milloin menkat alkaa.

Olin ostanut jo aiemmin kauniin vaalean vihreää lankaa muutaman kerän ja illalla innostuin aloittamaan vauvan nuttua. Jospa se vauvakuumekin tästä kehittyy :)

Titi: mekään ei olla vauvahaaveista muille puhuttu. Jotenkin tuntuu, että on niin oma juttu, ettei tässä vaiheessa halua hehkuttaa edes lähimmille ihmisille.

Hei vaan kaikille...

Eilen kp29 testasin malttamattomuuttani, ja negahan se sieltä tuli ja tänä aamuna tuli täti rytinällä...Aamuyöllä alkoivat ja lakanat ja kaikki meni vaihtoon.

On vähän mieli maassa, vaikka olihan se arvattavissa ettei nyt minulla voi olla niin hyvä tuuri et ekalla tärppäisi. Ajattelin jo että miks tärppäisi seuraavalla kerrallakaan kun ei kerta nyt tärpänny :(

Vetäydyn nielemään pettymystäni ja odottelen vaan parinviikon päästä tulevaa ovista, ja maalis-huhtikuun vaihteessa taas jännätään...Kiitti kaikille tsempanneille!

Heippa!

Ja kuume sen kun yltyy ja kehittyy, taitaa olla menossa mulle jo pakkomielteen puolelle tuo lapsen saanti.

Perjantaina kerroin hyvälle ystävälle mein vauva yrityksistä ja nyt jälkeen päin tuli sellainen olo et ei olis varmaan pitäny sanoo.

Ovista täällä odottelen. Tikuttanu oon nyt kolme aamuu mut ei ol vielä näkyny olevan. Tänään kp 15(olin viimeksi laittanut päivän väärin kun viestiä tänne kirjoittelin). Odotan nyt tän kierron loppuun ja sit pyydän niit teroja lääkärilt. Mihin mun kannattaa sit soittaa et saan reseptin? Tehdäänkö siin tutkimukset samas vai millä perusteella ne niit antaa?

Paljon plussatuulia täältä länsi-suomesta ja niillä joille täti on nyt tullu kylään niin lippu korkeelle ja vällyjen väliin taas paljon aktia ;)

Nyt huomisia työjuttuja suunnittelemaan; kiinnostus nolla =(

Palailen tässä vielä purkamaan tuntojani...Kuten jo aikasemmin sanoin, niin odotin kovasti (kukapa ei!) tärppiä ja sanoinkin pettyväni tosi pahasti (kukapa EI!) jos haikara lentää ohi...Nyt kun niin kävi niin mieli on ollu tosi maassa, itkuakin on pitäny päivän aikaan tiristellä vähän väliä. Voin vaan kuvitella sen tuskan mitä jotkut esim. vuoden yrittäneet tuntee menkkojen alkaessa, kun nyt tuntuu tältä vaikka vasta eka kierto takana. Rytinällä tulin kyllä alas pilvilinnoista. Ei voi muuta sanoa kuin että plussaonnea kaikille sitä toivoville, pettymykset tässä asiassa ei ole ollenkaan kivoja!

Aijoo, sen verran päätin panostaa tähän uuteen kiertoon että kävin ostamassa greippimehua! Mites paljon sitä piti kulautella päivässä, oliko lasillinen? Ja sitä jatketaan ovikseen asti? Kokeillaan nyt tätä kikkaa ja jos vielä tulee pettymys niin sitten siirrytään järeämpiin aseisiin, punaviiniin ja ovistikkuihin ;)

Kk, olen tosi pahoillani. Olen kanssasi samassa tilanteessa: ensimmäinen yrityskierto takana ja tänään päivällä alkoi menkat, harvinaisen kivuliaana vielä. Me emme tähdänneet mitenkään erityisesti ovulaation aikaan, tjot-meiningillä liikkeellä kun ollaan, mutta niin sitä kummasti toive herää kuitenkin. Olemme sitten sinun kanssa samaan aikaan jännäämässä toisen kierron tuloksia :)

Yhteistyössä