V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karua, mutta karanteeni päälle, kunnes tilanne on ohi. Auttajat voivat/saavat pysyä siellä kunnes vaara on ohi.
Toivotaan ettei suomen kukkahattutädit päätä mennä sinne auttamaan ja kanna tautia takas suomeen.
Auttamisessa ei ole mitään pahaa, mutta täytyy sanoa että olan 100% trumpin kannalla, jos tartuntatautiin erikoistunut lääkärikin saa tartunnan niin missään nimessä ei pitäisi antaa mitään mahdollisuutta että tauti leviää muihin maihin. Karua, mutta karanteeni päälle, kunnes tilanne on ohi. Auttajat voivat/saavat pysyä siellä kunnes vaara on ohi.
Nykyajan ruttoepidemia? :O
Minusta tuohon olisi syytä suhtautua jo vakavammin ja laittaa ne matkustuskiellot voimaan..
Nykyajan ruttoepidemia? :O
Alkuperäinen kirjoittaja pöök;30163522:Jaaha, onkohan rokote tulossa kun noin pelotellaan...