Whatsapp esto itsellään pois päältä ja takaisin päälle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksais enää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksais enää...

Vieras
Onko kellään kokemusta miten noin voi käydä?
Mustasukkainen puolisoni oli tallettanut salaa jonakin yönä sometuttavani puhelinnumeron puhelimeeni todistaakseen että olen häneen yhteydessä, hän oli laittanut whatsapp-eston siihen päälle.
Omituista on se, että minulla ei ole tämän tuttavan numeroa ollut koskaan, (en ole häntä tavannut eikä hän tiedä edes nimeäni) mutta silti ilmeisesti edellisenä päivänä ja yöllä/aamulla esto oli poistettu ja laitettu takaisin päälle vaikka minä en käyttänyt wa:ta ollenkaan koko edellisenä päivänä enkä yönä.
Ainoa joka sitä käytti oli puolisoni urkkiessaan "ansaansa".
Puolisohan ei tietenkään usko, hänen mielestään estot ei voi mennä itsellään pois päältä ja takaisin. Minä en näistä tiedä kun en ole ikinä tarvinnut wa-estoja mutta sen tiedän että minä en ole whatsappia käyttänyt tai ollut kuukausiin mitenkään yhteydessä tähän tuttavaan.
Ahdistaa muutenkin kaikki viestittelyt ja puhelimen käyttö puolison kuulustelujen ja murjotuksien vuoksi ja pyrin välttämään niitä viimeiseen asti.

Mistä sä tiedät, että esto on poistettu ja laitettu takaisin päälle?

Ja sinä olet tuollaisessa suhteessa, missä mies kontrolloi sinua ja mustasukkaisuutensa takia myös alistaa sinua, miksi? Koska olet onnellinen?
Mietis uudestaan.

Uusimmat

Yhteistyössä