Voi vehje!! Just niin mun tuuria että tekis mieli pakata kamansa ja lähtee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan kypsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aivan kypsä

Vieras
Ja oon ihan kaks viikkoo asunu.
Muutin yksityiselle vuokralle erottuani miehestäni. Asunto on persoonallinen vanha puutalo missä 4 asuntoa. Kolme asuntoa on ollut tyhjillään jonkin aikaa, itse "täytin" niistä yhden kamoineni.
Tässä on saanut sellainen eläkeikäinen pariskunta asua siis muutaman kuukauden ihan kahdestaan. Ja mikäli olen oikein päätellyt, niin kummallekin alko taitaa maistua.

No, olen siis KAKSI V*TUN VIIKKOA asunut tässä ja saanut kuulla seuraavia asioita rakkailta naapureilta:
-mun asunnossa on hometta (ei ole, tutkittu ja todistettu)
-vuokraisäntä on rikollinen (ei ole, isäni tuntee hänet)
-autoni oli yhtenä päivänä 10cm liian sivussa (olen ainoa jolla auto, joten ihan sama vaikka ajaisin poikittain parkkiruutujen päälle!)
-yhtenä päivänä autoni oli liian lähellä seinää eikä tää mummu saanut mahtuun eslaansa auton ja seinän välistä. (Mistä ei muutenkaan kuljeta, auton toisella puolella oli tilaa vaikka muille jakaa.)
-Olen saanut kuulla myös lumitöistä miten mun pitää nuorena ihmisenä ne hoitaa, samoin nurmikon leikkuut.
-Olen kuullut heidän suonikohjuistaan, hammaslääkäreistään, lonkistaan ja suolistostaan vittu kaiken.
-He sanoivat että en saa tuoda asuntoon kotieläimiä. Heillä itsellään on koira.
-Koska minä kuljen liian äänekkäästi ja liian usein (?!) niin he kostoksi laittavat joka aamu tv:n klo6-8 huutamaan ihan täysiä ja herään siihen makkarissani ihan oikeasti.
-He huusivat mulle kun muutin ja peruutettiin pakettiauto oven eteen kun siinä ei ole parkkipaikkaa.

Mä niin soitan mun vuokraisännälle huomena että mitä helvettiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä