WFC ( entinen Wolf ) kuntosali Tampereella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kipa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä käy porukkaa laidasta laitaan, naisia ja miehiä, satunnaisia kuntosalikävijöitä ja lihaskimppuja. Sali on jaettu eri osiin, bodareille on rautaa ja "taviksille" lihaskuntolaitteita. Iso sali ja paljon tilaa&laitteita, eikä tarvitse liittyä jäseneksi.

Hirveästi ei (selkeästi ylipainoisia) painonpudottajia ainakaan noissa jumpissa ole näkynyt,
WFC jumpissa on kai painopisteenä kiinteytys la lihaskunto jne..mutta mikseivät painonpudottajallekin sopisi.
melko nuorta porukkaa jumpissa aikankin käy, suurin osa parikymppisiä maksimissaan, muutama keski-ikäinenkin on tosin joukoon uskaltautunut. Salilla yleensä kai käy myös noita bodareita ja sitten ihan perus kuntoilijaa. Yleisesti melko laidasta laitaan porukkaa,
mutta suuurin osa nuoremmasta päästä, varmaankin kohtuullisen hinnoittelun ja julkisten liikenneyhteyksien vuoksi.

Ei missään nimessä kannata mennä Tampereen Wolfille. Mulla on niin huono kokemus sieltä. Menin ensimmäistä kertaa jumppatunnille (olisko ollut joku kuminauhajumppa). Naisohjaaja otti minut silmätikuksi vaikka kerroin olevani ekaa kertaa. Ohjaaja huusi minulle ja nolasi minut koko ryhmän kesken; "EI NOIN! KATO TÄNNE, ETKÖ SÄ OSAA?!" Ohjaaja on muutenkin todella tympeä ja ilkeä.

Laitoin palautetta Wolfille enkä ole tähän päivään mennessä saanut koskaan vastausta.

En suosittele Wolfia.. Todella huonot kokemukset

-N23

Kantsii tsekata Steel Body Tampereen keskustassa, Tullintorin likellä!

Siellä oon treenannu jo pitkään. Rento ilmapiiri. Tuntuu olevan kaiken ikäisten suosiossa.
Hintakin sopiva. Opiskelija esim. 5 eur/kerta.

Naisille löytyy myös ihan oma sali https://www.steelbody.fi/kuntosali

Alkuperäinen Tamperelainen kuntosali!

Yhteistyössä