M "Minna" Vieras 09.04.2011 #1 Käykö kukaan täällä siellä, minkälaista porukkaa siä käy, sekasin miehiä ja naisia vai enemmän toista sukupuolta?
Käykö kukaan täällä siellä, minkälaista porukkaa siä käy, sekasin miehiä ja naisia vai enemmän toista sukupuolta?