welhon uutiskirje, onko ilmainen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä ku jotain erehtyy kysyy ni ikuna saa asiallista vastausta..

vasta viikonloppuna luin ku joku oli liittyny ilmaiseen peli-juttuun, mutta laskuja alko sadella, ku pikkusella oli printattu, että rekistöitymällä sitoudut maksamaan 30€ kuussa..

mutta eka vastaaja senkus naureskelee vaan..
 

Yhteistyössä