V "vieras" Vieras 11.04.2011 #1 kun sivuilla ei lue, mutta itselläni on kuva, että olisi ilmaisia nuo uutiskirjeet..
E ei ikinä asiallisia Vieras 11.04.2011 #3 täällä ku jotain erehtyy kysyy ni ikuna saa asiallista vastausta.. vasta viikonloppuna luin ku joku oli liittyny ilmaiseen peli-juttuun, mutta laskuja alko sadella, ku pikkusella oli printattu, että rekistöitymällä sitoudut maksamaan 30 kuussa.. mutta eka vastaaja senkus naureskelee vaan..
täällä ku jotain erehtyy kysyy ni ikuna saa asiallista vastausta.. vasta viikonloppuna luin ku joku oli liittyny ilmaiseen peli-juttuun, mutta laskuja alko sadella, ku pikkusella oli printattu, että rekistöitymällä sitoudut maksamaan 30 kuussa.. mutta eka vastaaja senkus naureskelee vaan..