Joo ne mitkä ei kirpalla mene, kantoliina, kantoreppu, vk-haalari (uusi) ja muutakin. Ne minkä hinta ei sovi kirpalle.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:"Parhaat" jäi...
Lastenvaatteita ja ööh, imetyspaitoja.Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Mitä ihmettä oot myyny?? :O
Meilläpäin menis varmasti kaupaksi kaikki. Poikien vaatteita on tosi harvoin myynnissä. Tyttöjen vaatteita saa olla paljon ja tosi hyvää halvalla että menevät kun niitä on joka kojussa.Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Kiva juttu, me ollaan kans menos ens viikonloppuna kirppikselle
myymään noita pojan pieneksi jääneitä vaatteita, eli kokoa 56-82,
ja vaatetta on PALJON ja suurin osa vähän käytettyjä, eli toivotaan
että menevät kaupaksi.
= ne mitkä menee Huutiksessa hyvään hintaan ja helpostiAlkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Joo ne mitkä ei kirpalla mene, kantoliina, kantoreppu, vk-haalari (uusi) ja muutakin. Ne minkä hinta ei sovi kirpalle.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:"Parhaat" jäi...
Sulla on varmaan jotain merkkivaatteita ollu?Reimatekkejä?Ja varmaan jossain suurkaupungissa on tää kirppis..?Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Lastenvaatteita ja ööh, imetyspaitoja.Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Mitä ihmettä oot myyny?? :O
juuri neAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:= ne mitkä menee Huutiksessa hyvään hintaan ja helpostiAlkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Joo ne mitkä ei kirpalla mene, kantoliina, kantoreppu, vk-haalari (uusi) ja muutakin. Ne minkä hinta ei sovi kirpalle.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:"Parhaat" jäi...
Hienon tilin teit!
Kiitos, mutta mun silmään pistää vähän että sä mainostat sitä paikkaa kokoajanAlkuperäinen kirjoittaja chef:Onnea :flower:
Mun 6 päivän myyntisaldo oli reilut 400?, mutta soppari jatkuu vielä viikon. Jotta TODELLA hyvin nyt käy kauappa vaikka alet onkin meneillään
Kävin tänään PikkuSiilissä siistimässä pöydän ja ulkovaaterekki oli tupaten täynnä. Kaikki meidän ulkovaatteet oli ostettu pois, joten kauppa käy hyvin Myöskin vapaita kojuja oli melko vähän ja myyjä sanoi tänään tulleen 10 uutta varausta jo aamupäivästä. Jotta kyllä näyttää tosiaan kauppa kirppiksellä käyvän
Toivotaan että menevät täälläkin päinAlkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Meilläpäin menis varmasti kaupaksi kaikki. Poikien vaatteita on tosi harvoin myynnissä. Tyttöjen vaatteita saa olla paljon ja tosi hyvää halvalla että menevät kun niitä on joka kojussa.Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Kiva juttu, me ollaan kans menos ens viikonloppuna kirppikselle
myymään noita pojan pieneksi jääneitä vaatteita, eli kokoa 56-82,
ja vaatetta on PALJON ja suurin osa vähän käytettyjä, eli toivotaan
että menevät kaupaksi.
Joo niin mainostankin. Mutta en ole kenellekään kertonut omaa pöytänumeroani ja ihan yhtälailla olen mainostanut sitä myös ennen kuin mun kamat siellä oli.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Kiitos, mutta mun silmään pistää vähän että sä mainostat sitä paikkaa kokoajanAlkuperäinen kirjoittaja chef:Onnea :flower:
Mun 6 päivän myyntisaldo oli reilut 400?, mutta soppari jatkuu vielä viikon. Jotta TODELLA hyvin nyt käy kauappa vaikka alet onkin meneillään
Kävin tänään PikkuSiilissä siistimässä pöydän ja ulkovaaterekki oli tupaten täynnä. Kaikki meidän ulkovaatteet oli ostettu pois, joten kauppa käy hyvin Myöskin vapaita kojuja oli melko vähän ja myyjä sanoi tänään tulleen 10 uutta varausta jo aamupäivästä. Jotta kyllä näyttää tosiaan kauppa kirppiksellä käyvän
Toki ei kai siinä mitään pahaakaan ole.
Tuota itseasiassa, mä asun syrjässä, kirppiksenä oli siis syrjäkylän, toki iso kirppis noin 30 kilsaa helsingistä. Merkkeinä ei mitään erikoista. Ei ainuttakaan reimaa eikä mitään erikoista muutenkaan, mielestäni. Toki kahdet vikingin kengät, mutta ne nyt ei oo kuin murto-osa tuosta hinnasta.Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Sulla on varmaan jotain merkkivaatteita ollu?Reimatekkejä?Ja varmaan jossain suurkaupungissa on tää kirppis..?Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Lastenvaatteita ja ööh, imetyspaitoja.Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Mitä ihmettä oot myyny?? :O