WAU mikä kirppissaalis.. ja parhaat jäi vielä käteen

Kiva juttu, me ollaan kans menos ens viikonloppuna kirppikselle
myymään noita pojan pieneksi jääneitä vaatteita, eli kokoa 56-82,
ja vaatetta on PALJON ja suurin osa vähän käytettyjä, eli toivotaan
että menevät kaupaksi.

Onnea :) :flower:

Mun 6 päivän myyntisaldo oli reilut 400?, mutta soppari jatkuu vielä viikon. Jotta TODELLA hyvin nyt käy kauappa vaikka alet onkin meneillään :)

Kävin tänään PikkuSiilissä siistimässä pöydän ja ulkovaaterekki oli tupaten täynnä. Kaikki meidän ulkovaatteet oli ostettu pois, joten kauppa käy hyvin :) Myöskin vapaita kojuja oli melko vähän ja myyjä sanoi tänään tulleen 10 uutta varausta jo aamupäivästä. Jotta kyllä näyttää tosiaan kauppa kirppiksellä käyvän :)

Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:
että menevät kaupaksi.
Meilläpäin menis varmasti kaupaksi kaikki. Poikien vaatteita on tosi harvoin myynnissä. Tyttöjen vaatteita saa olla paljon ja tosi hyvää halvalla että menevät kun niitä on joka kojussa.

Tosi hyvin kyl!! Ite en oo noita, kutsutaanko niitä nyt itsepalvelukirppikseks, kokeillu ollenkaan. Oon kerran kesässä mennyt myymään meidän kaupungin eräälle torille, jonne saa kesän ajan joka lauantai mennä ilmatteeks myymään, ni summa mikä on kotio lähteny on aina ollu sen melkein parisataa euroa ! =)) voin vaan kuvitella jos veisin tollaselle kirpparille viikoks myyntiin et kuinka huikee summa sitten tulis! :))

utelias vain
minkämerkkistä ja mihin hintaan myit? oliko miltä vuodelta ne vaatteet, ja oliko yhdellä vai useammalla olleet?
koitin myydä kirpalla lastenvaatetta, hyväkuntoista, uudenveroista, halvat hinnat, mutta olikoa ajoitus vaan huono, kun salsoksi tuli 40e ja siitä pois pöytämaksu, jäi siis 20e

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Mun 6 päivän myyntisaldo oli reilut 400?, mutta soppari jatkuu vielä viikon. Jotta TODELLA hyvin nyt käy kauappa vaikka alet onkin meneillään :)

Kävin tänään PikkuSiilissä siistimässä pöydän ja ulkovaaterekki oli tupaten täynnä. Kaikki meidän ulkovaatteet oli ostettu pois, joten kauppa käy hyvin :) Myöskin vapaita kojuja oli melko vähän ja myyjä sanoi tänään tulleen 10 uutta varausta jo aamupäivästä. Jotta kyllä näyttää tosiaan kauppa kirppiksellä käyvän :)
Kiitos, mutta mun silmään pistää vähän että sä mainostat sitä paikkaa kokoajan ;)

Toki ei kai siinä mitään pahaakaan ole.

vieras
Voi jeesus miten hyvä mäihä!! Mulla ollut 3 krt. myynnis eri kirppiksillä tääl pikkukaupungis ja "suurin saalis" mitä oon saanu on 90e... Lastenvaatteita oon minäkin myynyt, uusia, kerran tai 2 käytettyjä siistejä. Mut kauppa EI käy:/ Hinnat 50snt.-4 e. välil.

Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:
että menevät kaupaksi.
Meilläpäin menis varmasti kaupaksi kaikki. Poikien vaatteita on tosi harvoin myynnissä. Tyttöjen vaatteita saa olla paljon ja tosi hyvää halvalla että menevät kun niitä on joka kojussa.
Toivotaan että menevät täälläkin päin :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Kiitos, mutta mun silmään pistää vähän että sä mainostat sitä paikkaa kokoajan ;)

Toki ei kai siinä mitään pahaakaan ole.
Joo niin mainostankin. Mutta en ole kenellekään kertonut omaa pöytänumeroani ja ihan yhtälailla olen mainostanut sitä myös ennen kuin mun kamat siellä oli.

Jotta en nyt ymmärrä miksi se niin silmään pistää :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:
Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:
Mitä ihmettä oot myyny?? :O
Lastenvaatteita :) ja ööh, imetyspaitoja.
Sulla on varmaan jotain merkkivaatteita ollu?Reimatekkejä?Ja varmaan jossain suurkaupungissa on tää kirppis..?
Tuota itseasiassa, mä asun syrjässä, kirppiksenä oli siis syrjäkylän, toki iso kirppis noin 30 kilsaa helsingistä. Merkkeinä ei mitään erikoista. Ei ainuttakaan reimaa eikä mitään erikoista muutenkaan, mielestäni. Toki kahdet vikingin kengät, mutta ne nyt ei oo kuin murto-osa tuosta hinnasta.

Yhteistyössä