WAU mikä kirppissaalis.. ja parhaat jäi vielä käteen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun kahden päivän saldo oli 110e, että viikon saldoa odotellessa :D ja oikeestaan vasta tänään vein pikkusiiliin parhaat jutut :) hyvin näyttää siellä homma toimivan :)
Mahdoinkohan ostaa sulta jotain? Kävin siellä taas tänään ostoksilla :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
mun kahden päivän saldo oli 110e, että viikon saldoa odotellessa :D ja oikeestaan vasta tänään vein pikkusiiliin parhaat jutut :) hyvin näyttää siellä homma toimivan :)
enpäs tiiä :D kävin viiden jälkeen viemässä täydennystä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
enpäs tiiä :D kävin viiden jälkeen viemässä täydennystä... =)
Ootko mun blogia kurkannut? Ei siellä ois? Tämän päivän ostoja en ole sinne laittanut, mutta kävin kyllä jo ennen klo 17 :)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias vain:
minkämerkkistä ja mihin hintaan myit? oliko miltä vuodelta ne vaatteet, ja oliko yhdellä vai useammalla olleet?
koitin myydä kirpalla lastenvaatetta, hyväkuntoista, uudenveroista, halvat hinnat, mutta olikoa ajoitus vaan huono, kun salsoksi tuli 40e ja siitä pois pöytämaksu, jäi siis 20e
No meillä on pöytämaksukin 39? viikko

Hinnat oli semmosta euron body, puoltoista housut, ja talvipuku (jonathan) 5?, jne. että halvat ja siis yhdellä olleita, ja sitten jotain semmosta mitä itse oon ostanut kirpalta ja myin nyt eteenpäin enkä tiedä montako kertaa on käytetty.
Kuten sanottu, merkit tuttaa, hm, lindex, kappahl, linuslottaa ja ööh. en mä muista, ei ne mitään kummosia olleet.

Voi jeesus miten hyvä mäihä!! Mulla ollut 3 krt. myynnis eri kirppiksillä tääl pikkukaupungis ja "suurin saalis" mitä oon saanu on 90e... Lastenvaatteita oon minäkin myynyt, uusia, kerran tai 2 käytettyjä siistejä. Mut kauppa EI käy:/ Hinnat 50snt.-4 e. välil.
Mulla viimeksi vuosi sitten 312?/vko ja 280/vko helmikuussa ja nyt tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Onnea :) :flower:

Mun 6 päivän myyntisaldo oli reilut 400?, mutta soppari jatkuu vielä viikon. Jotta TODELLA hyvin nyt käy kauappa vaikka alet onkin meneillään :)

Kävin tänään PikkuSiilissä siistimässä pöydän ja ulkovaaterekki oli tupaten täynnä. Kaikki meidän ulkovaatteet oli ostettu pois, joten kauppa käy hyvin :) Myöskin vapaita kojuja oli melko vähän ja myyjä sanoi tänään tulleen 10 uutta varausta jo aamupäivästä. Jotta kyllä näyttää tosiaan kauppa kirppiksellä käyvän :)
Kiitos, mutta mun silmään pistää vähän että sä mainostat sitä paikkaa kokoajan ;)

Toki ei kai siinä mitään pahaakaan ole.
Joo niin mainostankin. Mutta en ole kenellekään kertonut omaa pöytänumeroani ja ihan yhtälailla olen mainostanut sitä myös ennen kuin mun kamat siellä oli.

Jotta en nyt ymmärrä miksi se niin silmään pistää :eek:
Noh, älä ota ittees, meinasin vaan että kaikissa ketjuissa missä on kirppiksestä puhe ;) Mutta se ehkä johtuu siitä että mä kattelen niitä ketjuja paljon. En mä pahalla. Älä suutu mulle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mahtavaa! :flower:
Voi vitsi, mun pitäs saada itseäni niskasta kiinni ja tsekata kaikki pieneksi jääneet läpi, silittää ja iskeä hinnat ja kiikuttaa juuri avattuun lastenvaatekirppikseen myyntiin. :p
Mä en oo ees silittänyt noita, yhtäkään.

Mun 6 päivän myyntisaldo oli reilut 400?, mutta soppari jatkuu vielä viikon. Jotta TODELLA hyvin nyt käy kauappa vaikka alet onkin meneillään :)

Kävin tänään PikkuSiilissä siistimässä pöydän ja ulkovaaterekki oli tupaten täynnä. Kaikki meidän ulkovaatteet oli ostettu pois, joten kauppa käy hyvin :) Myöskin vapaita kojuja oli melko vähän ja myyjä sanoi tänään tulleen 10 uutta varausta jo aamupäivästä. Jotta kyllä näyttää tosiaan kauppa kirppiksellä käyvän :)
Kiitos, mutta mun silmään pistää vähän että sä mainostat sitä paikkaa kokoajan ;)

Joo niin mainostankin. Mutta en ole kenellekään kertonut omaa pöytänumeroani ja ihan yhtälailla olen mainostanut sitä myös ennen kuin mun kamat siellä oli.

Noh, älä ota ittees, meinasin vaan että kaikissa ketjuissa missä on kirppiksestä puhe ;) Mutta se ehkä johtuu siitä että mä kattelen niitä ketjuja paljon. En mä pahalla. Älä suutu mulle ;)
En mä suutu, ihmettelin vaan että miten se niin silmille hyppii.

Ja kun siellä mä olen käynyt nyt 6 kertaa viikossa ja joka kerta ostoksia tehnyt, niin kyllähän siitä tulee puhuttua :D

vieras
Pikkusiilissä toukokuun lopulla kahdessa viikossa 370?. Ja myin äitiysvaatteita ja sellasta ylijäämää, ainuttakaan ns. hyvää "rakasta" vaatetta en myynyt, vaan sellasia huutopakettien ylimääräisiä. Et siihen nähden ihan hyvin.
Tarvis vissiin taas ottaa sielt pöytä, olis nurkat piukassa vauvan vermeitä, jälleen... :)

vieras

Munkin silmään kyllä vähän pistää ja eipä siinä sinällään mitään, mutta mainostamistarkoitukseenhan tämä ei ole. Sä kyllä hehkutat tuota samaa paikkaa koko ajan ja sitten jostain toisista paikoista kirjoitat välillä vähän ikävästi.

vieras

Ihmettelen, että aina kun itse käyn siellä, niin en tahdo mitään sen kummempia löytöjä tehdä ja jotain puolet pöydistäkin tuntuu olevan tyhjillään. Tai ehkä chef shoppaa sitten sieltä kaikki löydöt :) ;).

Yhteistyössä