Wau, katsoin s-bonukset

En ole niitä pahemmin seuraillutkaan moneen kuukauteen, ihan mukava summa köllöttelee s-tilillä. :D
Ollaan todellakin keskitetty kaikki ostokset kesän aikana s-ryhmään ja taitaa tuosta sähköstäkin ja vakuutuksista tulla bonuksia.
Kivaa joskus vain 'unohtaa' tuo tili ja muistaa vilauttaa korttia kassalla.
 
Ykkösbonusta kertyy huonommin kun s-bonusta!!! Jo käytännössä näkee että kertyy paremmin... Meille on kertynyt s- tilille nyt jo tuon yli 150e tän vuoden puolella ja emme ole edes mitenkään suuri tuloisia että käyttäisimme paljon rahaa kuussa ruoka ostoksiin jne... ja sitä paitsi tradekan liikkeet ovat muutenkin kalliimipia!
 
plussa
Juu se ykkösbonus on huonoin... Sain 15 euroa vuodessa vaikka lähikaupassa passaa. K-kaupan plussaa taas kertyy noin 100 euron edestä, vaikka en säännöllisesti korttia käytäkään. Kesään ne plussa setelit aina ja käytän jouluostoksilla.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Ykkösbonusta kertyy huonommin kun s-bonusta!!! Jo käytännössä näkee että kertyy paremmin... Meille on kertynyt s- tilille nyt jo tuon yli 150e tän vuoden puolella ja emme ole edes mitenkään suuri tuloisia että käyttäisimme paljon rahaa kuussa ruoka ostoksiin jne... ja sitä paitsi tradekan liikkeet ovat muutenkin kalliimipia!
Samaa mieltä. Ennen kun meillä ei ollut s-korttia, niin ykkösbonuskaupoissa tehtiin ostokset ja hikisesti tuli pari kymppiä vuodessa. Nyt tulee s-bonuksia n. 50e kuussa, viime kuussa tuli melkein 100e :eek:
 
vieras
Mulla on rinnakkaiskortti, ja bonus menee miehen pääkortin nimiin. Aikaisemmin tuli Bonus-kuponkeja, joita mäkin pystyin käyttään, nyt tili ja se miehen nimellä. Mies käyttää sit sinne tulleet bonukset, eipä paljoa inspaa ostella ku k-kaupasta jonka pisteet tulee mun käyttöön (meillä omat pankkitilit, mies ei anna vapaaehtoisesti rahaa, tai ei sit tajua että khtuella ei paljoa kaupasta ostella ruokaa, vaatteita jne) Voiskohan mun rinnakkaiskortin pisteet laittaa meneen omalle tililleen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on rinnakkaiskortti, ja bonus menee miehen pääkortin nimiin. Aikaisemmin tuli Bonus-kuponkeja, joita mäkin pystyin käyttään, nyt tili ja se miehen nimellä. Mies käyttää sit sinne tulleet bonukset, eipä paljoa inspaa ostella ku k-kaupasta jonka pisteet tulee mun käyttöön (meillä omat pankkitilit, mies ei anna vapaaehtoisesti rahaa, tai ei sit tajua että khtuella ei paljoa kaupasta ostella ruokaa, vaatteita jne) Voiskohan mun rinnakkaiskortin pisteet laittaa meneen omalle tililleen?
Ei voi, mutta rinnakkaiskorttiin voi lisätä nosto-oikeuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tolnaato:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja polli:
mistä pittää tankata et saa s-bonukset?
Teboil ainakin ja ABC niin ja Shelli myös.
mitä :eek: saaks tebskaltakin..en oo tiennykkään..
Kirkkonummen tebikseltä ainakin.
En viitti ihan sinne asti lähtee tankkaileen täältä keskisestä suomesta :saint: Pitääpä kattoa tosta lähi tebskalta saaks siitä.
 
vieras
jätkä_

Mulla ei oo nosto-oikeutta miehen tiliinkään (joskus kysyny siltä asiasta) joten tuskin saan tuohonkaan tiliin nostooikeutta. En viitsi ees kysyä, ostan sit k-kaupasta
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja tolnaato:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tolnaato:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja polli:
mistä pittää tankata et saa s-bonukset?
Teboil ainakin ja ABC niin ja Shelli myös.
mitä :eek: saaks tebskaltakin..en oo tiennykkään..
Kirkkonummen tebikseltä ainakin.
En viitti ihan sinne asti lähtee tankkaileen täältä keskisestä suomesta :saint: Pitääpä kattoa tosta lähi tebskalta saaks siitä.
Eiks tikiksellä oo abc?

 

Yhteistyössä