Wasalandia vai Poverpark?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 040608
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

040608

Vieras
Lapset 8v, 6v ja 4v ja vanhemmat. Kumpi noista paikoista parempi tuon ikäisille lapsille? Ja mielipiteitä ja kokemuksia ko. paikoista. Kesälomareissu suunnitteilla tuonne suunnalle ja johonkin mentäis mutta mihin?

Kyllä Powerpark on ehdottomasti parempi, se on kuitenkin yksi tämän maan parhaita huvipuistoja... Wasalandia on luokkaa "ihan kiva". Pienet lapset siellä varmasti viihtyvät, koska eivät ole niin vaativaisia, mutta aika paljon siellä on kalliilla sisäänpääsymaksulla vain leikkipuistoa ja liukumäkeä. Oma 11-vuotias on siellä käynyt joka vuosi, vaasalaisia kun ollaan, mutta jollain ilmaislipulla yleensä pääsee jonkun kaverin mukana (paikalliset isommat firmat paljon järjestää siellä "perhevirkistyspäiviä").

Wasalandiasta ei kokemuksia, mutta Powerpark oli tosi kiva. Tultiin sinne edellisenä iltana ja oltiin heti aamusta jo laitteissa. Aamun ensimmäiset tunnit olivat aika rauhallisia, ei tarvinnut hirveästi jonotella minnekään. Mutta iltapäivällä esim. ruokapaikoissa alkoi olla jonoa ja annosten saaminen kesti tunninkin.

No minä sanon että wasalandia on parempi kun lapset ovat noin pieniä! Meillä vanhin lapsi on 7v ja hänelle ainakin riittää wasalandian laitteet mainiosti. Wasalandiassa ei aikaa kulu jonottamiseen.

Lisäksi erittäin iso plussa on hinta. Wasalandia on todella paljon halvempi kuin powerpark. Varsinkin kun ottaa yhteisliput tropiclandiaan. Tulee siltikin halvemmaks kuin pelkät powerparkin rannekkeet!

Tuolla kokoonpanolla Wasalandia on mun mielestä mukavampi! Me taidettiin olla siellä kun isommat lapset taisivat olla ehkä vuotta nuorempia kuin teidän isommat nyt. Kivaa tekemistä ja laitteitakin riitti ihan koko päiväksi. Powerpark on isommille lapsille kiva, parhaat laitteet kuitenkin on yli 120-senttisille (vuoristorata jne), joten tavallaan menee vähän 'hukkaan' teidän perheellä. Toki on Powerparkissakin vaikka mitä kivaa pienemmillekin (oltiin siellä 9- ja 7-vuotiaiden kanssa viime kesänä) mutta silti teidän kokoonpanolla valitsisin Wasalandian (se kun ei myöhemmin sitten olen niin kiva).

[QUOTE="vieras";26048690]Tuolla kokoonpanolla Wasalandia on mun mielestä mukavampi! Me taidettiin olla siellä kun isommat lapset taisivat olla ehkä vuotta nuorempia kuin teidän isommat nyt. Kivaa tekemistä ja laitteitakin riitti ihan koko päiväksi. Powerpark on isommille lapsille kiva, parhaat laitteet kuitenkin on yli 120-senttisille (vuoristorata jne), joten tavallaan menee vähän 'hukkaan' teidän perheellä. Toki on Powerparkissakin vaikka mitä kivaa pienemmillekin (oltiin siellä 9- ja 7-vuotiaiden kanssa viime kesänä) mutta silti teidän kokoonpanolla valitsisin Wasalandian (se kun ei myöhemmin sitten olen niin kiva).[/QUOTE]

Vanhempien mielipide pääsääntöisesti, pienet on innoissaan lähes mistä laitteesta tahansa, ainakin meillä.

wasalandiaan ei kannata mennä rahojaan tuhlaamaan.

käytiin pari kesää sitten ja puolet laitteista oli poissa käytöstä ja eikä sekään mikä piti olla uutuuslaite ollu edes toiminnassa. Meillä oli silloin kuitenki 6v tyttö

Paskaa on vielä se et sinne makso kaikilta sama vaikka ei oltaskaan menty mihinkään.

Rouoka oli sikakallista ja pahaa.

Mä oon vaasasta kotoisin ja wasalandiassa on tullu lapsena käytyy monta kertaa viikossa ( täti oli siellä töissä )

Olin erittäin pettynyt ja päätin etten mene enää ikinä. Ennemmin maksan bensat 80km /suunta ja suuntaa poweriin.

Vanhempien mielipide pääsääntöisesti, pienet on innoissaan lähes mistä laitteesta tahansa, ainakin meillä.

Joo, tuli nopsaan kirjoitettua kun vauva heräili ;). Ja sitäpaitsi se vuoristorata oli yli 140-senttisille. Mutta kun matkassa on 145- ja 125-senttiset, se isompi kyllä hehkuttaa ihan täpönä noiden laitteiden kanssa, mihin pienempi ei pääse ;).

Ja kun pienemmät ovat innoissaan mistä vain, se Wasalandia on hyvä käydä läpi nyt, kun sitten isompien kanssa ei muutaman vuoden päästä ole siellä nähtävää. Ei ollut tarkoitus Powerparkia mitenkään mollata, me tykättiin siitä tosi paljon!

powerparkiin. Aikuiset pääsee ilmaseksi pienten kanssa laitteisiin ja laitteita oli todellakin monta. Meillä käyty jo kahtena kesänä, kun muksut oli 2 ja 8 ja 3 (melkein 4 )ja 9. Poika odottaa innolla jo kesää ja haluaa taas sinne. Laitteita todellakin on pienillekin monta. Waasalandia on huono, muutama juttu vain ja laitteet vanhojat.

Yhteistyössä