Wanted: uusia ystäviä pk-seudulta!!:D


moikka moi kaikille! :wave:

Täällä ois tällanen 24-vuotias pienen prinsessan äiti,joka kaipais uusia (tosi)ystäviä. Oon muuttanu vasta pari kk sitten helsinkiin, ja en tunne täältä juuri ketään,joten olo on välillä aika yksinäinen. On mulla tietty tuo parempi puoliskokin, mutta oishan se mukava viettää aikaa ystävienkin kanssa. Me ollaan tällanen monikulttuurinen perhe, eli mä oon suomalainen ja mun mies on muuttanu suomeen muutamia vuosia sitten. Meidän tyttö täyttää heinäkuussa 7kk.

Haluaisin tutustua suunnilleen saman ikäisiin äiteihin,jolla on myös pieni lapsi tai saa se olla vähän isompikin tai saa niitä olla useampiakin,ei se oo niin tarkkaa.:) Ois mukava käydä jonkun kanssa ulkoilemassa, puistossa,kaupungilla yms. tai sit olla vaan ja höpöttää kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Oon aika ujo uusien ihmisten seurassa,siis aluksi vaan, mutta sitten kun oon tutustunu johonkin niin en oo todellakaa mistään hiljasemmasta päästä. :D Huumorintajua multa löytyy reippaanlaisesti ja se ois toivottava ominaisuus myös uudessa ystävässäkin.:D

Me asutaan kannelmäessä,joten jos asut täällä tai lähistöllä se on plussaa mut jos et,niin ei se haittaa,koska onhan ne nuo kulkuvälineet keksitty. Jos haluat tutustua niin vastaile vaan rohkeesti yksityisviestillä tai tuohon alapuolelle! voidaan ensin messengerin/s-postin/puhelimen välityksellä jutustella niin kyllä se siitä sitten lähtee jos on lähteäkseen.=)

 
Pistelin sulle (ap:lle siis) yv:tä täältä juna-asemanpuolelta Kannelmäkeä... Tai laiton jo eilen, mutta nyt vasta hoksasin laittaa tännekin asiasta huomautuksen. Jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin "strategiset tiedot":
Ikä 26v, yksi tyttövauva ja mies. Muutettu vähän aikaa sitten Helsinkiin ja mammakavereita on vähänlaisesti. Tavoitteena yleinen oleilu, ulkoilu yms. Meseä en kummemmin harrasta, vaikka olen eräällä tavalla atk-alalla ollut viimeksi töissä.
Että saapi laitella viestiä jos kiinnostaa...
 
täällä olisi kanssa Kantsun mamma vuosimallia 80.omistan kohta 9-wee ja 4kk tytöt =)
täällä olen asunut jo kohta 9 vuotta.uudet tuttavuudet tervetulleita,kun päivät menee pikkuisen kanssa,varsinkin kun koulunlomat loppuu ja isäntä töissä.ulkoilu ja höpöttelyseura olisi kiva juttu :) rohkeasti vaan yhteyttä
 

Yhteistyössä