Walalnder meillàkin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma italiana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa tietysti, varsinkin siellä. :) Ei ne varmaan niitä brittiversioita edes ole, eiköhän siellä Krister Henriksson polota italiaa Ystadin kaduilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
onko ahdistavan vàkivaltainen?
Ei. Siis kyllä niissä ehkä ruumiin kuolintapa on ollut väkivaltainen ja joskus saatetaan näyttää pätkä siihen johtavia tapahtumia, mutta ovat siis dekkareita, ei väkivaltaviihdettä.

Alkuperäinen kirjoittaja katso ihmeessä!:
Kannattaa tietysti, varsinkin siellä. :) Ei ne varmaan niitä brittiversioita edes ole, eiköhän siellä Krister Henriksson polota italiaa Ystadin kaduilla...

joo ihan taitaa olla pohj.maista:
http://www.film.tv.it/scheda.php/film/42826/il-commissario-wallander-il-punto-debole/

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
onko ahdistavan vàkivaltainen?
Ei. Siis kyllä niissä ehkä ruumiin kuolintapa on ollut väkivaltainen ja joskus saatetaan näyttää pätkä siihen johtavia tapahtumia, mutta ovat siis dekkareita, ei väkivaltaviihdettä.

tàtà juuri hain. koska itsekin olen lukenut jonkun kirjan ja kuolintapa on saattanut oll aika inhottava... mutta taidanpa siis katsoa

Elokuvat (ruotsissa tehdyt) on kyllä hyviä! 90-luvulla tehdyissä elokuvissa Kurtin esittäjä on kirjanmukainen, mutta itse tykkään enemmän 2000-luvun Kurtista :D

Mutta kirjat kannattaa ehdottomasti lukea!

Alkuperäinen kirjoittaja W:
Elokuvat (ruotsissa tehdyt) on kyllä hyviä! 90-luvulla tehdyissä elokuvissa Kurtin esittäjä on kirjanmukainen, mutta itse tykkään enemmän 2000-luvun Kurtista :D

Mutta kirjat kannattaa ehdottomasti lukea!

ootko nàhny tàtà: Der svaga punkten ?

Yhteistyössä