Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ei ole eikä tule.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:12-henkinen ilman tv:ta ja päältätäytettävällä pesukoneella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:12-henkinen ilman tv:ta ja päältätäytettävällä pesukoneella.
Sellaista lestaa en olekaan ennen nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Vihreä ja se pitää ryöpätä ennen käyttöä. Voi pakastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:12-henkinen ilman tv:ta ja päältätäytettävällä pesukoneella.
ne kaikki 12 on lestoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ei ole eikä tule.
Ahaa, sulla on ns. nunnamalli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Vihreä ja se pitää ryöpätä ennen käyttöä. Voi pakastaa.
Eikö se aiheuta pissatulehdusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ei ole eikä tule.
Ahaa, sulla on ns. nunnamalli.
Onko nunnamalli mukava? Toimiiko hyvin kuoppasella tiellä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:12-henkinen ilman tv:ta ja päältätäytettävällä pesukoneella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:arvaa!
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/854/506438.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja lumiukko:Siis täh, mä oon pihalla ku lumiukko, mikä on lesta, tai tiiän että itekki oon lesta, =lestadiolainen, mutta tarkottaako lesta suomenkielessä jotain, noin niinku kysyäkseni vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mul on housut ihan märkinä lestan takia.