Vyöhyketerapia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dele

Vieras
Onkos täällä ketään joka on tullut raskaaksi vyöhyketerapian avulla? tai edesauttanut raskaaksi tulemiseen, itsellä on takana lapsettomuutta jo neljättä vuotta ja toivo alkaa pikkuhiljaa hiipua.. tietysti muita keinoja voi kertoilla mikä on auttanut parantamaan hedelmällisyyttä :flower:

Tossa alla on tällänen samanlainen ketju.
Mä oon menossa vyöhyketerapiaan keskiviikkona. Täytyy kertoa kuulumisia, sitten kun olen käynyt. Ihan innolla odotan, kun niin kauan olen suunnitellut meneväni. Hinta 32?.

Olen itsekin kiinnostunut vyöhyketerapiasta. Tuttavani tytär yritti vauvaa monta, monta vuotta! Tutkimukset käytiin eikä mitään vialla. Sit meni vyöhyketerapiaan ja kävi kaksi kertaa ja tuli raskaaksi!
Kyllä olisi mielenkiintoista kokeilla.

Nyt sitten on vyöhyketerapiassa käyty. Aivan taivaallista kun joku hieroo, eikä satu. Joistakin kohdista kylläkin oli kipeää. Suositteli, että kävisin ainakin kolmekertaa, että hoidot voisivat kunnolla vaikuttaa. Stressi "viivat" olivat tukossa.
Kerroin, että haluaisin apua lasten hankkimiseen. Todella asiallinen ja asiansa osaava nainen oli. Voin suositella kyllä kaikille. Ja vaikka apua ei olisikaan, onhan se ihanan rentouttavaa olla lähes kaksi tuntia "räplättävänä"
Odotellaan nytten sitten, että tuottaako tällaiset hoidot tulosta.

Yhteistyössä