Heip!
Tästä aiheesta etsiskelinkin tietoa, kun omalla kohdalla tuli tuo vyöhyketerapia ajankohtaiseksi .
Taustalla minulla alkukeväinen spontaani keskenmeno rv11. Sen jälkeen "lupa" uuteen yritykseen saatiin heti ja tietysti nuoruuden innolla sitä aikamme jyystettiinkin. Vaan ei alkanut tulosta kuulumaan ja ongelmaksi ilmeni joku häikkä ovulaatioon liittyen, sillä kiertoni on muutoin lähes kellontarkka,onneksi.
Kierron keskivaiheessa oli aina valtavat "oviskivut" vaan sitä ovishuippua ei kuitenkaan ikinä päässyt tapahtumaan. Lääkärissä käväisin ja paikat todettiin olevan kaikin puolin ok ja olisin saanut nyt lähetteen gynen polille juuri noiden kipujen vuoksi syyn selvitykseen. Sovitiin lääkärin kanssa että tämän kierron katson läpi ja sit lyödään lukkoon jatkot.
Varasin ajan vyöhyketerapiaan kierron alkupäivinä ja kerroin tilanteeni. Syynä tähän kaikkeen voi olla tiedostamaton stressi ym keskenmenon jälkeen. Vaikka kroppa olisikin palautunut, niin mieli ei välttämättä ole ja se taas vaikuttaa kokonaisuuteen.
Sain hoidosta ihanan olon ja sovittiin että tulen "rentoutumaan" toisenkin kerran.
Nyt tuon ekan hoitokerran jälkeen niitä sietämättömiä oviskipuja ei tullu lainkaan, vaan tunsin muutaman rajumman vihlaisun oikealla alavatsalla, tein digimittarilla testin ja siinä se ovishuippu oli.
Noiden vihlaisujen jälkeen samana iltana tuli limat ja olin aivan varma että nyt taas lähtee se kipuilu vauhtiin mutta vaan ei niin käynytkään! Ovis oli ja meni ja mä hypin riemusta (edelleenkin) että MUN KROPPA TOIMII!
Että tälläinen kokemus täällä ja tässä vaiheessa!
=)