Vuoto putkitetusta korvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nandel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nandel

Jäsen
21.03.2007
97
0
6
Tytölle laitettiin viikko sitten putket korviin ja tänään olen huomannut, että toisesta korvasta valuu märkää eritettä. Putsasin hieman korvaa ja se näyttää olevan sieltä sisältä märkä.
Osaisiko joku neuvoa kannattaako/pitääkö korvaa käydä näyttämässä lääkärillä?

korva on tod.näk tulehtunut ja märkä pääsee näin ollen valumaan korvasta pois putken ansioista.kävisin kuitenkin näyttämässä korvaa lääkärillä. meillä oli kanssa joskus näin että valutti märkää ja oli tulehtunut

olik siinä tulehdus sillon kun putkitettiin? Meillä pojalla sitä märkää tuli meinaan aika kauan sen jälkeen kun oli niin pahasti tulehtunu putkituksen aikaan. Sitten n. kk päästä tuli taas märkää ja käytiin näyttämässä, mut ei ollu tulehdusta. Mä en suoraan sanottuna enää muista, et mitä lääkäri sillon siitä sano... :ashamed:
Pystytkö soittaan sille leikanneelle lääkärille? mä kun siltä kyselin sillon tuosta meidän pojan asiasta, ni hän halus tarkistaa korvat.

Korvasssa oli nestettä, kun putket laitettiin mutta ei varsinaista tulehdusta. Tuota nestettä ei ole tullut kuin vasta tänään. Lääkärille en voi soittaa, mutta voin kai kysäistä asiaa lääkäriasemalta, jossa putkitus tehtiin.
Kiitos vastanneille :)

Alkuperäinen kirjoittaja nhxg:
3 korvakierteistä putkilasta nähneenä. ei tarvii aina imettää vaikka vuotaakin. lääkäriin-- hän selvittää mikä paras vaihtoehto teille.

Juu ei tartte imeä puhtaaksi, mutta pitää pitää huolta siitä ettei tuubit mene tukkoon.
Soita ainakin sinne missä laitettiin

Yhteistyössä