Lapsen korvasta valuu jotain sinistä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Do dii.
Esikoinen on vähän kipeänä, perjantaina oli pikkaisen kuumetta, nyt yskii ja ääni on pois. Yskä on usein ollut merkki korvatulehduksesta, mutta korvat ei ole kertaakaan tulehtuneet joulukuisen putkituksen jälkeen.
Eilen illalla kylvyn jälkeen putsasin korvat vanupuikoilla, ja tytön toisesta korvasta jäi puikkoon kiinni jotain sinistä. Ihmettelin sitä, kysyin että onko tyttö tunkenut värikynää korvaansa :snotty: ja vastaus oli että ei. Korvassa tai korvakäytävässä ei näkynyt mitään sinistä.
Nyt sitten samasta korvasta valuu hieman märkää, ja se on sinistä :o . Mitä tämä voi olla? Korvaan laitettiin sininen tuubi, mutta ei kai se värjää märkää siniseksi, vai värjääkö? :ashamed:
Ihan heti en kehtaa lääkärillekään soittaa, huomenna mennään kuitenkin Tyksiin ja kysyn asiasta siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä mietin myös, että voisiko se putki jotenkin liueta tms...vai voiko muka olla niin? :ashamed:

Soita päivystykseen, oman mielenrauhasi vuoksi ja joo no myös minun ;) Kovasti haluaisin tietää että onko se putki sinne sulanut....Kun seuraavana tuli mieleen että joskus itsellä on ollut kynsivallintulehdus niin kynnen reunasta on tullut sellaista sinisenkellertävää "mätää"

Soitin päivystykseen, tai siis ne soitti mulle, ja ei putki kuulemma voi sulaa tai liueta. Hoitaja ihmetteli kovasti että mitä se mahtaa olla...
Huomenna pyydän lääkäriä kurkkaamaan tytön korviin samalla kun sydän tutkitaan. Tyttö ei ole kuumeinen eikä valita korvaansa, joten ei tässä ole aihetta mennä päivystykseen tms.

Yhteistyössä