Sanokaas nyt viisaammat ja kokeneemmat, et mitähän tää mahtaa olla? Ovis tikutettu viime to-pe (kp13-14) ja reilu viikko sen jälkeen aluksi eilen aamulla tuli muutaman tunnin todella sitkeää limaa missä mukana pieniä veriviiruja ja myöhemmin ihan vähän kellertävää/rusehtavaa limaa. Yöllä vessassa käydessä tulikin sit paperiin noin teelusikkallinen ihan selkeää verilimaa, kuin menkkojen aikaan, mutta siis ihan vain pieni määrä. Aamulla sitten taas jonkun verran, mut ei edelleenkään housuihin asti. Menkkamaista kipua ollut heti oviksen jälkeen. Mulla käytössä clomit nyt ekaa kiertoa. Onko niissä jotain sivuvaikutuksia? Oon kerran aikaisemmin käyttänyt clomeja, mistä heti ekasta kierrosta silloin raskaduin eli en oo silloin "päässyt" kokemaan mitään oviksen jälkeisiä oloja tai oireita.
Voiko menkat siis alkaa jo reilu viikon kuluttua oviksesta vai millasta se kiinnittymisvuoto vois olla? Oon ainakin kuullut, et olis vain todella vähäistä, eli ei verta kai pitäisi tulla juuri yhtään?
Jos joku osais kertoo jotain, niin kiitos kovasti jo etukäteen. Jos vuoto ei ylly menkkamaiseksi, niin sit testailen raskautta ensiviikolla.
Voiko menkat siis alkaa jo reilu viikon kuluttua oviksesta vai millasta se kiinnittymisvuoto vois olla? Oon ainakin kuullut, et olis vain todella vähäistä, eli ei verta kai pitäisi tulla juuri yhtään?
Jos joku osais kertoo jotain, niin kiitos kovasti jo etukäteen. Jos vuoto ei ylly menkkamaiseksi, niin sit testailen raskautta ensiviikolla.