vuoto ja plusssan vahvistuminen

en oikein tienny mihin oisin tämän kyssärin heittäny. Ajatteln sit jos täällä odottajissa ois samanlaisia tapauksia.
Eli meillä on takana PAS ja nyt menossa pp11. Meille siirrettiin kaksi alkiota. Oon tehny (hölmöä juu) ensimmäisen plussan jo pp7 selvän haamun jota ei tarvinnu tihrustella. Eilen aamulla plussa oli jo huomattavasti vahvempi ja tänä aamuna vielä vahvempi. Testiajan jälkeen oli viel tummunu melkeen kontrolliviivan vahvuseks vajaassa puolessa tunnissa.
Eilen sit tuli pyyhkiessä verta. Tänään iltapäivään asti oli poissa kunnes alko taas kera selkäkivun. Selkäkipu kuitenkin hävis mutta tuhnuttelu jäi. Mitään mahakipuja ei oo koko aikana ollu.

Onko kellään ollu vastaavaa ja kuitenkin loppu onnellinen? Kenties toinen jaksanu sinnitellä loppuun asti? Onko vuoto ollu runsasta? Hyytymiä?
Ei mihkä viittis soitaakaan kun nehän käskee vaan odotella kun näin alussa mennään.

Olisin niiiin onnellinen jos joku kertois oman kokemuksensa. Vaikka sit huononkin.
 
Hei,

minulla alkoi IVF -hoidosta kaksosraskaus. Minulla tuli vuotoa kahdesti.
Ekan kerran päivää ennen raskaustestiä, mutta loppui nopeasti pienenä tuhruna. Viikolla 12 tuli puoli desiä kirkasta verta, ja olimme varmoja, että tämä oli taas tässä... Mutta mitään vikaa ei löytynyt ja molemmat vauvat pysyivät matkassa. Nyt menossa rv 34+5, ja oletettavasti terveet vauvat matkalla.

Molemmilla kerroilla kävin lääkärissä tarkistuttamassa, eli ehdottomasti kannattaa mennä lääkäriin tsekkaukselle! Tsemppiä!
 

Yhteistyössä