Vuotava putkikorva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmannet putket
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmannet putket

Vieras
Lapsella on putket korvissa ja torstaina toisesta korvasta alkoi valua eritettä. Vuoto jatkuu edelleen ja mietin koska on tarpeen käyttää lapsi lääkärissä? Kuumetta ei ole eikä lapsi muutenkaan näytä kärsivän korvan vuoksi.

Meidän neidillä ihan sama. Eilen oli alkanu vuotaa ja tänään on tullu ihan urakalla. Mä olen sitä mieltä, että niin pitkään kun vuotaa, niin hyvä juttu. Eikös se kaiken järjen mukaan tarkoita, että se mätä tulee pois sieltä korvasta sitä putkea pitkin eikä kerää tulehdusta sinne välikorvaan, eli se putki toimii ihan kuten on tarkoitettukin. Eikö? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mä ajattelin tuon olevan positiivinen juttu ja lapsi ei tosiaan vaikuta kivuliaalta eikä ole kuumeinen.

Ei putkitettu korva normaalisti vuoda.

Jos vuotaa niin on tulehdus korvassa, mutta lapsi ei tunne kipua kun se märkä valuu pois.
SILTI se tarvitsee lääkärin hoitoa. Ota huomenna yhteys lääkäriin.
Korvatulehdus pitää hoitaa.

Oma lapseni sai putket helmikuussa ja lääkäri sanoi, että korvatulehduksen tunnistaa siitä, että korva vuotaa, mutta ei sitä saa töllistellä kotona tekemättä mitään.

kannattaa käydä. Se krova voi muuten vuotaa järjettömiä aikoja. Meillä on kerran vuotanut yksi putkitettu korva 3viikkoa,kun ekat kaks kuuria ei sit jsut siihen pöpöön tehonneetkaan....

Yhteistyössä