vuosisadan rakkaustarina..

oli minä nainen ja minulla elämäni rakkaus! elämässämme oli vain toisemme! olimme toistemme kanssa kaikki illat ja yöt ja olimme toistemme ajatuksissa päivisin. rakastimme toisiamme niin paljon että olimme varmoja että olemme yhdessä aina..

esimerkki tyypillisstä viikonlopustamme: olen tyttökavereiden kanssa aloittelemassa jonkun kotona ja mietiskelen vain sinua.. saatan ehkä lähettää muutaman tekstarin että osutaan varmasti samaan paikkaan samaan aikaan.. tai sitten en kehtaa vaan odotan vaan jännittyneenä että näin kävisi.. kun viimein lähdemme baariin katseeni vaeltelee ja etsii sinua.. jos et olekaan paikalla yritän viihtyä kamujeni seurassa sen aikaa kunnes ilmestyt.. en tule heti luoksesi etkä sinä minun.. vaan moikkaamme ja flirttailemme pitkin iltaa puolin ja toisin.. tanssin discossa ja sinä katselet lantioni liikkeitä ja näen silmistäsi kaiken sen rakkauden!!!

kun valomerkki lähenee etsimme toisemme jostakin ja tanssimme viimeisen hitaan tai joskus emme.. sitten se alkaa!!

suutelemme ensimmäisen kerran joskus baarissa joskus taksijonossa tai joskus vasta jomman kumman kotona.. ensimmäisen suudelman aikana huomaan jo että housusi etumus on aivan pullollaan ja kosketan täydellistä kaluasi samalla kun suutelemme.. kostun myös itse aivan läpimäräksi..

sitten annamme toisiemme odottaa taas ja juttelemme ehkä muutamat sanat vielä kavereille ennen kotiinlähtöä..

taksi kun saapuu mun tai sun pihaan ja jäämme pois siitä niin siitä se alkaa! suudellaan kiihkeästi jo heti ulkona.. aina ei päästä edes sisälle asti vaan rakastelemme ensimmäisen kerran jo rappusilla, ulkovajassa tai autossa.. no jos nyt olisimme päässeet sisälle asti niin ovi kun sulkeutuu perässämme alamm välittömästi riisua toisiamme kiimaisesti.. menemme makuuhuoneeseen, olohuoneeseen keittiöön tai milloin mihinkin.. sitten hyväilemme toisiame.. otan komean ja ison k.ullisi suuhuni ja maistelen sitä ja nuolen kuin tikkaria.. sinä samaan aikaan sormillasi tottunein ottein hyväilet k.litoristani.. olemme nautinnon vallassa ja olemme unohtaneet että maailmassa on muitakin kuin me kaksi..

sitten osat vaihtuvat alan käsilläni runkata sinua ja sinä mahtavalla suullasi nuolet varmoin ottein minua.. kunnes yhtäkkiä työnnyt sisääni ja samalla hyväilet pingoittuneita rintojani kun rakastelemme ja molempien päässä liikkuu vain ajatus kuinka paljon toista rakastaa.. sitten tunnen kuinka kalusi alkaa sykkiä ja minä kiihotun entisestään ja lopulta saan mahtavan orgasmin.. heti sen jälkeen tunnen kuinka laukeat sisääni ja heittäydyt päälleni ihan kuin olisimme olleet hetken muilla mailla.. jätät kalusi sisääni ja hyväilemme vielä toisiamme josnkin aikaa ja sitten ehkä nukahdamme hetkeksi.. olet edelleen sisälläni.. ja jonkun ajan kuluttua herään siihen kun kalusi kovenee sisälläni ja alamme taas rakastella..

tätä jatkuu aina pitkälle seuraavaan päivään asti kunnes nousemme vuoteesta, puemme vaatteet ja toinen lähtee omaan kotiinsa.. :) onnesta, ilosta ja RAKKAUDESTA pilvissä leijjaillen!!

entiedä jaksaako kukaan lukea edes näin pitkää mutta tämä oli minun elämäni ennen nykyistä aviomiestäni ja kolmea lasta.. välillä muistot herää tuosta ajasta mutta kyllä tämä "normaali" elämä on kuitenkin parempi valinta.. vaikka mahdollisuus olisi edelleen tuotakin ollut jatkaa..
 

Yhteistyössä