Juna-asemalla

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Istun aseman penkillä odottaen junaa, joka tulee vasta puolen tunnin päästä. Sinä, tuntematon mies, joka olet minua 10 vuotta nuorempi, noin 25 v., istut viereeni. Odotellen myös junaa.

Hymyilet söpösti ja mieleeni tulee heti "pahat" ajatukset. Mieleni tekisi kokeilla, mitä tuollainen poikanen osaa. Kysyn varovasti, millä junalla menet ja kerrot tulevasi juuri siihen junaan, johon minäkin. Juttelemme niitä, näitä, kunnes ehdotat, että piipahdetaan siiderillä aseman baarissa hätäseen. Näin teemme. Pikkuhiljaa siinä jutellessamme, alamme humaltua siideristä ja toisistamme. Meidän on kuitenkin lähdettävä junaan, joka juuri lähteekin, kun pääsemme junan sisään. Tiukilla oli ehtiminen.

Selvästi olet kiinnostunut minusta. Vilkuilet avonaista paidankaulustani ja jutut ovat molemmilla kaksimielisiä. Kun koitamme mennä junan "eteisestä" vaunuun muiden ihmisten joukossa, joku tönäisee vahingossa minua ja paiskaudun kevyesti sinua vasten. Tunnen selvästi pullottavan housunetumuksesi. Kiihoitun ja sinä huomaat sen ja nikkaat silmääsi ja ehdotatkin, että mentäisiin junan vessaan. Siideri kun alkoi pissattamaan...

Suostun tietenkin ja välittömästi, kun saamme junan vessan oven lukkoon, käymme toisiimme kiinni himokkaana ja suutelemme kiihkeinä toisiamme suulle, kaulaan, samalla riisuen toisiamme.

Hengityksemme on kiihkeää, huokailemme ja hyväilemme toisiamme. Vihdoinkin saan kalusi käteeni. Se on todella iso ja kuuma. Juuri sellainen, kuin nainen vain voi uneksia. Alan runkkaamaan kaluasi ja samalla tunnen sinun lämpimät sormesi p.illuni karvoilla. Pikku hiljaa koko ajan taitavasti sormiasi käyttäen, liuútat kätesi vakooni. Ujutat sormesi p.illuni sisään juuri sopivan rajusti. Minä runkkaan kaluasi ja hyväilen kiveksiäsi. Käymme molemmat todella kuumana.

Pyydät minua istumaan vessanpöntön kannelle ja kumarrut nuolemaan pi.lluani. Osaat todella taitavasti käyttää kieltäsi, etkä todellakaan tarvitse opetustani. Työntelet sormeasi sisääni ja samalla nuolet kiihkeästi vakoani, klitoristani.

Nousen ja tartun kaluusi kiinni, samalla kääntäen sinulle peppuni. Pyydän sinua tulemaani sisääni pian. Olen aivan kiihkon vallassa. Tartut takapuoleeni voimakkaasti kiinni ja työnnyt p.illuuni. Tunnen kuuman, ison k.ullisi sisälläni ja saan elämäni kyytiä. Voihkimme, eikä yhtään haittaa vaikka joku kuulisi. P.erseeni läiskettä, #&%?$!* litinää ja meidän voihkimista ei voi mikään pidätellä. P.illuni on todella märkä ja sinun iso kalusi jyskii sisälläni, kuin et olisi koskaan saanut nauttia todellisesta naisen p.illusta.

Hyväilet samalla minua n.aidessasi rintojani ja n.ännini ovat kiimasta kovettuneet. N.ussimme kuin kiimaiset eläimet ja saamme mahtavat o.rgasmit. lopuksi vielä nuolet #&%?$!* puhtaaksi kiimaliemestä, jota saimme aikaiseksi. Suutelemme ja puemme ja menemme junanvaunuun. Vaihdamme puhelinnumerot, jos vaikka joskus taas "näkisimme2.
 

Yhteistyössä