Vuosimallia -91

Siis onko tää ketään muita, jotka haluais jo toisen lapsen? Mulla tulee aina välillä hirvee ikävä sitä isoo mahaa ja vauvaa :) mutta silti jotenkin tiiän, että en varmaan jaksais sitten kahta lasta, kun tuo ensimmäinenkin on varmaa jossai uhmaiässä :D
 
Minä olisin iloinen jos edes tämä ensimmäinen alkaisi näyttää itsestää jotain merkkejä tuolla mahan kohdalla. Nyt kasvaa vaan tissit ja takamus :D Te muut, milloin teillä on alkanut maha näkymään? En malttaisi odottaa. :)
 
Musta tuntuu ettei mulla ollu missään vaiheessa ihan semmosta superisoo masuu :D Siis kyllähän seki ihan iso oli, mut ku kumminki tyttö syntyki rv34 niin ei ehkä ihan NIIN iso ku mitä olis voinu. Ei oo raskausarpiakaan ollenkaan :)
 
Iltaisin kun on turvotusta niin mulla näkyi jo viikolla 9 (huonolaatuinen kuva) , nyt viikoilla 11+5 mies toteaa oltuaan viikonlopun muualla, että "ompa sulla maha kasvanut" :D Varsinkin iltaisin voisi kuvitella, että viikkoja on paljon enemmän, vaikka kyllä aamusellakin erottaa että masua on :D

Mamma oot päässyt helpolla jos ei oo edes raskausarpia tullut, eipä tulis mullekaan! :p
 
Hihih Amp2 mulla ei olis noilla viikoilla ollu toivoakaan että olis ollu tommonen masu, söpö pieni pallero =) Joo oon kyl tosi iloinen ettei tullu arpia!

Onko teillä ollu jo ultra? Alkaa viikot olla sitä luokkaa, että np-ultra lähestyy? Mä en ny millää muista, että ootteko te käyny jo jossain ultrassa :D
 
Onnelliset joilla ei raskausarpia oo ollenkaan!:D Mulla on maha ihan täynnä:D No, onneks tuo ei mua eikä miestäkään yhtään haittaa. Saas nähä millanen masu on sitten, jos lapsia tulee vielä enemmänki. Onko Mamma91 menkoista kuulunu mitään?
Mulla oli ihan ihmeelliset. Tuli vaan sen pari päivää rusehtavaa valkovuotomaista vuotoo ja sit ei mitään:O Mut kai ne ihan menkat kuitenki oli.
 
Enkeliini Ei mitään! Välillä vaan ikäviä vihlaisuja alavatsassa muttei mitään tietoa vuodosta! Odottelen vielä muutaman päivän ja soitan sit lääkäriin. Tarkotus oli jo eilen soittaa mut sit ajattelin, että pillereiden lopetuksesta on kuitenkin niin lyhyt aika vielä, että voi hyvin johtua siitä.
Ketuttaa kyllä niin pirusti :kieh:
 
Noniin! Kone oli pimennossa tässä pari päivää, niin en oo päässy kertomaan, että...
Meidän pieni prinssi syntyi keskiviikkona 22.9. klo: 10.24. Painoa oli 3630g ja pituutta 52,5cm :heart: Lauantaina kotiuduttiin ja kaikki on mennyt hyvin. Pikkuinen nukkuu hyvin ja heräilee öisin 3 tunnin välein syömään, päivällä herättelen kahen tunnin välein, kun pitää tissejä tyhjentää :D Maitoa tulee hyvin, mutta toisen tissin kanssa tuntuu olevan aina vähän ongelmia. Vauva ei jotenkin saa kunnon otetta siitä ja sit menee vaan huutamiseksi, mutta onneksi on rintakumi helpottanut tilannetta :)
 
Onnea iihan hirmusesti!!!!! :):):)

Miten teidän synnytys muuten meni? Tosi kiva että maitokin on noussu hyvin!! Nyt vaan nauttimaan vauva ajasta:D Se menee ihan liian nopeeta:(
Tuosta tissihommasta vielä:D Että meillä oli aluks sillai, et poika ei meinannu saada toisesta tissistä kunnon otetta. Itkuahan se oli, mut kyl se siitä sitten helpotti ku rinta muotoutu.
Toivottavasti teilläkin kaikki menee hyvin! Onnea tosi paljon ja voimia vauvan hoitoon:) Nii ja pakko kysyä että oliko tukkaa?:D
 
Synnytys oli ihan kamala :D Kesti melkein 20 tuntia ja olin siinä vaiheessa niiiiiiiin väsynyt ja loppu. Poika autettiin imukupilla, kun pää oli vähän vinossa. Ja tukkaa löytyy meidän pieneltä :) Joo, pitää vaan jaksaa siihen asti, että vähän muotoutuvat nuo tissit!
 

Yhteistyössä