Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lasta käy sääliksi;23995096:No lapsen näkökulmasta asia on näin. On varmaan silloinkin, jos äiti ja isä eroaa ja toista vanhempaa näkee esim joka toinen viikonloppu. Kyllä se voi lapsesta tuntua hylkäämiseltä, koska ei hän ymmärrä aikuisten asioita. Tässä ap:n tapauksessa lapsi näkisi vanhempaana vielä harvemmin, joten todellakin säälin lasta. Toisaalta, jos raha on kaikkein tärkein, niin ehkä lapsi ei sittenkään menetä mitään![]()
Riippuu lapsesta. Mä olen varma, että oma alle kouluikäiseni eli 5½ v ei kokisi hylkäämisenä sitä, jos jompikumpi meistä vanhemmista lähtisi ulkomaille töihin ja nähtäisiin lasta 2 kuukauden välein & muuten soiteltaisiin ja juteltaisiin netissä. Ikävä tulisi juu, mutta ikävä ei ole minusta paha tunne joka pitäisi kitkeä pois elämästä, ja lapset ymmärtävät paljon asioita jos ne selitetään heille rehellisesti.
Mitä "raha on kaikkein tärkein"- hokemaan tulee niin olen huomannut että siitä jauhavilla ihmisillä ei yleensä ole uraa jota luoda. Siksi on helppo arvostella niitä joilla on, ja jotka joutuvat tekemään tietynlaisia valintoja elämässään uran ja perhe-elämän yhdistämiseksi.
Vai oliko vitsi nyt niin ironinen, että multa loppui taju kesken?