Vuorotyö kahden pienen kanssa / koululaisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi duuni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi duuni

Vieras
Harkitsen tässä työpaikan vaihtoa ja kuulisin mielelläni kokemuksia vuoro-työtä tekeviltä. Tai en tiedä onko "oikea" vuorotyö kyseessä, kun ei kuitenkaan öitä ole ikinä.

itse tykkään 5-vuorosta!Lapsia neljä ,nuorin oli 6kk kun menin töihin,mies jäi kotiin ja nyt mummo hoitanut.
Kivaa ja vaihtelevaa,välillä tiett väsyttää kun oli 5 yötä putkeen 3-vuoros..

sormet oli liian nopeasti enterillä. Mutta piti siis kysyä niitä kokemuksia..

Mun työ vaihtelis välillä 10-21 (viikonloput la 9-18 ja su 12-18).

Mulla nyt lapset 1 ja 3 v ja työaika vois olla nyt ihan hyvä, kun mies kuitenkin pääsee yleensä 17-18 välissä kotiin. Mut entäs sitten kun kouluun lähtevät. Voisko ajatella, että klo 10 on ihan hyvä aika mennä töihin, niin ei tarvi yksin herätä ja lähteä. Iltapäiväthän tuossa sitten jää yksin, mutta ei sellaista työpaikkaa varmaan löydy, että iltapäivällä olis kotona aina vastassa. Ja toisaalta jos on viikonloppuja, niin sitten on joskus viikovapaitakin, jolloin on kotona kun lapset tulee koulusta.

Miten koette sen tai miten on lapset reagoineet, jos ette ole kotona kun menevät nukkumaan? Kai lapset siihenkin tottuu.

kertokaa ihan mitä mieleen tulee..

mun lapset eivät muusta tiedäkään kuin vuorotyöläisen perheen elämästä. hyvin on mennyt. ja onhan se isi laittamassa muksut nukkumaan. saapahan isikin puuhata tenavien kanssa ihan rauhassa.

Yhteistyössä