vuokrarästeistä ja häädöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs pässi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voidaan laittaa asunnosta ulos :( Jos vain nyt toimit pian ja hankit teille toisen vuokra-asunnon ennenkuin lähtee tuo asia eteenpäin. Helpompaa niin jos on tilanne että ei millään saa maksettua noita pois. Tällä tavalla teillä on katto pään päällä ja voit osissa maksella vanhoja vuokria pois(tai sitten ne menee eteenpäin jos vastapuoli suostu..) Tämä ei ole paras keino,mutta taitaa olla teillä ainut. Ja pidät huolen että seuraavassa ei jää vuokrat rästiin...

https://takuu--saatio-fi.directo.fi/tietoa_veloista/haato/haadon_kulku/

Olette muuten laiminlyöneet maksujanne aika tovin, ei tuota häätöä kovin nopeasti saada järjestettyä.

On muuten aika hurjaa jos häädetään ja lapset otetaan huostaan.
Sellaistako on kiva perhe-elämä jonkun mielestä? Mulla on vähän toisenlainen näkemys elämästä.
Eikä kukaan vain ajaudu tuollaiseen tilanteeseen että häätö uhkaa. Kyllä silloin itse on laiminlyönyt vuokrien maksut todella härskisti.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs pässi;23421790:
Olette muuten laiminlyöneet maksujanne aika tovin, ei tuota häätöä kovin nopeasti saada järjestettyä

niin kuin sanoin 2kk vuokra

Oletteko yrittäneet sopia vuokranantajan kanssa sen jälkeen, kun ensimmäinen vuokra oli myöhässä?
Kuka on vuokranantajana?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs pässi;23421790:
Olette muuten laiminlyöneet maksujanne aika tovin, ei tuota häätöä kovin nopeasti saada järjestettyä

niin kuin sanoin 2kk vuokra

Ja kauankohan se on ollut maksamatta? Lue huviksesi minkälainen megalomaaninen prosessi häätö on; tilanteessavuokralainen tosissaan on törkeästi laiminlyönyt maksamisen siitä huolimatta, että rästien maksamiseen on monta kertaa monessa tilanteessa annettu mahdollisuus.

Lukekaa, mitä noiden lähettämieni linkkien takaa löytyy. Sieltä paljastuvat tosiasiat.

Olen pahoillani puolestanne aloittaja, mutta miksi ihmeessä ette ole hoitaneet asioitanne? Teillä on ollut siihen pitkä aika ja monta mahdollisuutta! Eikö vuokrasopimuksen irtisanominen ja käräjäoikeuden tuomio herätelleet yhtään? Niihin asioihin pitää oikeasti reagoida tai käy huonosti. Toivottavasti perheenne pääsee jotenkin jaloilleen.

[QUOTE="huoh";23421645]Juu voidaan häätää ja se on oikein.
Mua kuvottaa tollaset luuserit jotka kuvittelee että voi tehdä mitä vain vaan koska on lapsia. Huhhuh.[/QUOTE]

Ja häädetäänkin. Ei tosin lapsineen, vaan lapset otetaan huostaan. Ainakin perhekotiin väliaikaisesti, kunnes saanut itselleen asunnon. Sitä vain vaikea saada, kun vuokrarästejä.

Me ollaan ihan samassa tilanteessa. meillä oli vielä syksyllä maksamattomia vuokria yli 4000e edestä.Meillä on myös kaksi lasta. Tilanne pääsi pidemmällä aikavälillä menemään pahaksi. Oli masennusta ja rahavaikeuksia. Kuitenkin saimme apua sossusta ja diakonista yhteensä 1600 euron verran. Itse maksoimme osan ja sitten jäi vielä maksamatta 1300e rästejä. Ne pitää olla maksettu tämän kuun loppuun mennessä. Ja aioimme ne maksaakin. Sitten meillä on se tilanne että maksamatta on yhden kuun vuokra, joka maksetaan aina kuluvan kuun lopulla. Eli esimerkiksi huhtikuussa vuokra erääntyy 5.pv, mutta maksetaan se vasta huhtikuun lopulla kun nyt menee ihan kaikki rahat noihin rästeihin.Mutta se ei ole onneksi häädön peruste kun on vaan se yksi vuokra myöhässä.Eli ota yhteyttä diakoniin kiireellisesti. Asioilla on tapana järjestyä.Voitte saada myös ruokaan maksusitoumuksia sieltä kuten me saatiin.
Ja kyllä, otimme opiksemme kun joku sitä kysyy. Ja ei, emme ole sossupummeja vaan olimme vaikeassa elämäntilanteessa. Emmekä juo rahoja tms.

Yhteistyössä