vuokranmaksu

  • Viestiketjun aloittaja Juhani
  • Ensimmäinen viesti
juhani
Ompa sulla käsitteet sekaisin.Jammu pani väkisin alle
10 vuotiaita,oli pedofiili,minä panen täysi-ikäisiä opis-
kelijatyttösiä,jotka antavat vapaaehtoisesti.On siis vähän
eroa.
Otan mielelläni vastaan lupaamasi muutaman euron var-
sinkin kun minun ei tarvitse panna sua.Pidä vaan ihosi
ja reikäsi ummessa,olet hyvä vanhanpiian alku.
 
Taina
Täähän on varsinainen järjen jättiläinen tää Juhani!Mitä kuvittelet vastauksien olevan,jos ""ehdotus"" on alle riman??ja jos nämä ketjussa esiintyvät ""opiskelijatytsyt"" ovat mitoiltaan aitoja,niin eiköhän noilla olis missimarkkinoilla vientiä? säälittävän ja reppanan raja on hyvin häilyvä,sun kohdalla säälittävä-termi on hyvinkin selkeä.
 
omistusasunto
Ehdotus oli täysin reilu. Opiskelijatytöt ovat feikkejä. Suurin osa tännekin kirjoittajista ovat varmasti ylipainoisia, finninaamaisia, katkeria ämmiä, jotka eivät saa miestä live-elämässä (se joka ensimmäisenä näistä nk. opiskelijoista kommentoi muistakoon sanonnan koirasta, joka älähtää).

Minä olisin mielelläni maksanut aikoinaan vuokrani luomulla, mutta vuokraemäntä oli nainen enkä ole mitenkään bi-henkinen.

Tämä on erotiikkapalsta, täällä voi tehdä tuollaisia ehdotuksia ilman että joku tiukkapipo alkaa känisemään alta riman ehdottelusta. Ihmeellistä kaksinaismoralismia.
 
Tanja
Jos ketjun aloittaja alkaa vittuilun heti ensimmäisen negatiivisen kommentin saatuaan,niin ei myöskään pidä poroja nokkaan vetää!Se,että sinä maksat tavarallasi,käyt vastikkeellista kauppaa,ei kuulu tähän asiaan pätkääkään.Jokainen myyköön mitä haluaa,sitä en suinkaan tuomitse,mutta liki 50 mies kun koittaa käyttää rahallisesti ahdingossa olevien opiskelijoiden tilannetta hyväkseen,ei ole mielestäni mitenkään suotavaa.
 
Tanja
En hänen miehisyyttä tai mieskuntoa epäilekkään,mutta ei hän myöskään anna rahaa ihan vaan for free näille opiskelijoille.Ilmeisesti vaan mun mielestä se on eettisesti väärin!?Jollain voi oikeasti olla se tilanne,että ei haluais,mutta raha on niin tiukilla että joutuu näin tekemään.
 
omistusasunto
Että näiden opiskelijapummien pitäisi saada asua ilmaiseksi? Ja pah. Kyllä se näin on, että tavarasta tai palveluksesta pitää maksaa tavalla tai toisella.

Ihan pimeä olet jos kuvittelet, että joku ihan hyvää hyvyyttään lähtee jakelemaan vuokrarahoja ilman vastapalveluksia. Tai ainakaan ottaa asiaa esille erotiikkapalstalla. Hyväntekeväisyyspalstat lienevät asia erikseen.
 
Tanja
Itse kirjoitit:mitä pahaa siinä on jos vanhemmalla miehellä on rahaa ja haluaa sitä antaa?(ei sanatarkasti,mutta lukase mitä sanoit) niin täsmensinkin,ettei tämä kyseinen herrasmies suinkaan rahaa anna!
 
jupiter
kertokaa nyt uudestaan, mitä te tarkoititte, jos viiskymppinen mies antaa asunnon naisen käyttöön ja vuokra maksetaan noin kerta viikossa yhdyntä, niin onko siinä jotain hämärää
 
Tanja
Viisikymppinen mies tarjoutuu maksamaan opiskelijatyttöjen vuokrat(ei hänen asuntoja) ja opiskelijat maksavat luonnossa hänelle.Eli joku,joka on tiukassa ahdingossa(rahallisesti) joutuu ns.Pakon edessä taipumaan vaikei haluais ""huorata"",ja tekee sopimuksen tämän miehen kanssa.Ilmeisesti tämä ihan ok muiden mielestä,minusta kylmästi hyväkskäyttöä/toisen ahdingon hyväkskäyttämistä.
 
Leena
Voi,voi jussii kun ei saa nuorta nussii.Enpä usko olevani kovin heikoilla jos puhutaan naimisiin pääsystä.Tällä kropalla ja tulevalla akateemisuudella sekä sillä etten vaihda tavaraani yhtiövastikkeeseen uskoisin olevani melko vahvoilla.Sinun kannattaisi todella työstää itsetuntoasi koska se tuntuu olevan tasolla ""jos et mulle anna jäät kokonaan ilman miestä""
 
jupiter
tuosta jussi nussi jutusta en ymmärtänyt mitään, omistan kuitenkin asunnon, mitä vuokraan, en kuitenkaan suostunut, kun yksi typy suoraan ehdotti, miten hän vuokran maksaa, et silleen, mutta kyllä tämä vapaa maa on ja minusta toimeentulonsa saa hankkia vaikka maailman vanhimmalla ammatilla, minun ei ole pillusta tarvinnut maksaa, aina sitä on riittänyt
 
Beast
Mikäli minulta kysyit opiskelen taulumäentiellä matkailualaa.Haluaisin ensin sopia siitä mitä palveluita haluaisit ennen kuin uskallan kuvani lähettää.Olen ensimmäistä kertaa asialla joten suo anteeksi.
 
poika
Jaahas Jaahas, se tuntuu taas olevan Oulun - Bill asialla, keneltäkään muulta ei voisi odottaa yhtä säälittävää tarjousta

Mutta, sanotaanko näin että, yritys hyvä kymmenen

jospa seuraavalla kerralla yrittäisit lähimmästä baarista
 

Yhteistyössä