Vuokralaiset/vuokran-antajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manna

Jäsen
14.05.2004
99
0
6
mILLAISET VUOKRALAISET TEILLÄ ON/OOTTE? SATTUPA MEILLE NIMITTÄIN NIIN IHANAT ETTÄ ILMOTTAVAT JOS VUOKRA LAITETAAN MAKSUUN VAIKKA KAKSKI PÄIVÄÄ MYÖHÄS.. VIIMEKS OLI SEMMOSET RUTALEET KETKÄ MAKSO JOS MAKSO..

Entisenä vuokralaisena olin täsmällinen ja tunnollinen.
Vuokra maksettiin useinmiten ennen vuokrapäivää tai viimeistään vuokrapäivänä.
Oon soittanu vuokranantajille (yksityisille ja kaupungin) vioista yms. ja hoidattanut ne kuntoon.
Ollaan kysytty vuokranantajilta, että saadaanko ottaa kissa asuntoon. Yks mummo inhos kissoja ja varsinkin kolleja mut meillä kun leikattu neiti niin antoi ottaa. Muisti kyllä aina soittaessaan kysyä et vieläkö katti on hengis :D

Vuokrattiin aikoinaan samalta vuorkanvälitystoimistolta 3 eri asuntoa ja yhtä eivät käyneet meidän muuton jälkeen edes katsomassa, kun sanoivat et tietävät et meidän jälkeen asunnot kunnossa, siivottuja ja ehjiä :D

Ei vaan anna luonto periksi tuhota muiden asuntoja eikä nyt omaa todellakaan :D

Vuokranmaksun kanssa ollaan aina oltu tarkkoja, yleensä se on maksettuna jo ennen eräpäivää eli maksettu heti palkkapäivänä (viimenen päivä) kun eräpäivä vasta 5. tai jotain seuraavaa kuuta.

Muutenkin ollaan oltu ehkä hiukan liiankin tunnollisia, pienimmistäkin soitettiin vuokranantajalle. Mut eipä ainakaan tarvinnut takuuvuokria pistää korjaushommiin.

me koitetaan olla hyvinkin tunnollisia (mitä nyt muutamat piirrustukset seinässä ollut)
vuokra maksettu ajoissa ylensä 30 tai 31pv vaikka vuokranmaksu 5pv

kerran kun ei ollut rahaa soitettiin vuokranantajalle a sanottiin että vuokra viivästyy viikolla.sille se oli ok
tämä kyseinen vuokranantaja myös toi joka joulu kortin ja suklaarasian meille..ja muistaakseni myös jotain ku vauva syntyi ettei ois ollut tossut tai tumput..hm..

neljä vuotta asuin vuokralla. vuokran laitoin maksuun heti palkkapäivästä joka oli yleensä ainakin 10 päivää ennen eräpäivää. jos maksu myöhästyi(tätä tapahtui pari kertaa niin soitin hyvissä ajoin vuokranantajalle ja sovin asiasta.

pakko vielä tää sanoo...eli ainakun kun muutin pois (asuin noin 8 eri paikassa ton 4 vuoden sisään siivosin hyvin kaikki paikat, mutta viimenen asunto oli YH-asuntojen vuokra-asunto. mulla oli ollu noin 5 taulua seinässä. olin irrottanut koukut ja paklannut reiät, mutta YH-asuntojen tarkastaja vaati että seinät olis pitänyt maalata uusiks, vaikka pakkeli jälkiä tuskin näkyi ja uusi vuokralainen sanoi ettei ne haittaa. no siihen mä sanoin että kyllä asumisen jälkiä saa jaadä että en varmasti ala maalaamaan, no asia jäi onneksi siihen.

Yhteistyössä