vuokatissa käyneet..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä Katinkulta on yks suomen kivoimmista kylpylöistä. Parempi kuin esim Naantali, Ikaalinen, Nokian Eden, Serena... "Teidän" alueen kylpylöistä en tiedä.

Mä en tykännyt Katinkullan unisex saunaosastosta. Eli naisten ja miesten puolella on omat saunansa, mutta kylpylästä pääsee unisex sauna osastolle, jossa useampi saina ja "erikoisaunat". On se jotenkin omituinen tilanne hillua alasti miehet ja naiset sekaisin. Sinänsä se oli kiva, että koko perhe voi mennä yhdessä saunomaan aina välillä.

Mutta lapsiperheelle mun mielestä kivempi kuin Naantali. Oli 11kk vanhan vauvauimarin kanssa loman pelastus.

Katinkulta on ihan ehdottomasti suomen paras kylpylä! Mua ei se saunamaailman yhteissaunatouhu yhtään haittaa - siellähän saa olla pyyhe päällä jos ujostuttaa ja höyrysaunoissa ei muutenkaan näe mitään. Ihanaa kun siellä on sekä vesi että ilma niin lämpimät aina ettei pienetkään uimarit palellu!

Kylpylästä ei paljoakaan kokemusta. Mutta muuten Vuokatti mahtava paikka. Ladut ja rinteet hyviä. Me oltiin siel urheiluopiston tiloissa ja siellä oli ruoka mahtavaa!

Vuokatti kaikkinensa on kiva paikka :).

Mutta tuohon Ammattilaisen tekemään vertailuun... Kyllä Serenassa ja Nokian Edenissäkin on paljon enemmän isoille lapsille, Serenassa liukuja talvellakin 5 isoa ja paljon pieniä, ja kesällä vielä hirveästi liukuja ja altaita ulkona.

Katinkullassa ei ole kuin yksi pieni vesiliukumäki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vuokatti kaikkinensa on kiva paikka :).

Mutta tuohon Ammattilaisen tekemään vertailuun... Kyllä Serenassa ja Nokian Edenissäkin on paljon enemmän isoille lapsille, Serenassa liukuja talvellakin 5 isoa ja paljon pieniä, ja kesällä vielä hirveästi liukuja ja altaita ulkona.

Katinkullassa ei ole kuin yksi pieni vesiliukumäki.
No noi kylpylät on tietty ihan eri tyylisiä. Mutta Katinkullassa viihtyy aikuisetkin eikä tarvii koko ajan varoa hyppiviä ja liukumäestä päälle tulevia kymmenkesäisiä tenavia.Ainakin alle kouluikäisten kanssa se on mun mielestä hurjan paljon kivempi.

Yhteistyössä