vuodoton km, miten on mahdollista?

ruskeaa tuhrua aamulla, illalla alkio tuli ulos. Ei mitään vuotoa, ei mitään.
Miten voi olla mahdollista??
Jäihän multa yhdet menkatkin tulematta, missä kaikki vuoto on?
eikö tämä ole nyt vähän liian ihmeellistä?
Lääkäri katsoi ultralla: kohtu on tyhjä.

Kenellään ei tunnu olevan kokemusta tällaisesta???
 
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
:hug: oon pahoillani.
Kiitos. Missä se vuoto on, ei kai km voi olla ilman vuotoa?
voi ihmettä mä en tajua tätä ollenkaan! onko jotakin pahasti vialla kun en vuoda lainkaan? luulisi vuodon tulevan holisemalla ulos mutta ei, missä se piilottelee ja mikä sitä pidättelee? :ashamed: :headwall: :'(
 
Oliko se niin, että sulla vielä oli se raskaushormoni koholla? Mulle nimittäin kävi niin, että esikoisen kohdalla lääkärit sanoivat, että mulla on kohdunulkoinen raskaus, kun hormoniarvot vaan nousivat, kohdussa ei näkynyt mitään ja vuotoa odoteltiin. Sitten useiden tutkimusten jälkeen selvisi, että raskaus oli alkanut myöhemmin kuin oli odotettu (ovulaatio tavallista myöhemmin, joten viikkoja ei voinutkaan laskea ed.kuukautisista) ja kaikki menikin hyvin. ehkä tämä antaa turhaa toivoa,mutta mun kohdalla kävi näin kummallisesti. Voimia sulle! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja keväinen:
Oliko se niin, että sulla vielä oli se raskaushormoni koholla? Mulle nimittäin kävi niin, että esikoisen kohdalla lääkärit sanoivat, että mulla on kohdunulkoinen raskaus, kun hormoniarvot vaan nousivat, kohdussa ei näkynyt mitään ja vuotoa odoteltiin. Sitten useiden tutkimusten jälkeen selvisi, että raskaus oli alkanut myöhemmin kuin oli odotettu (ovulaatio tavallista myöhemmin, joten viikkoja ei voinutkaan laskea ed.kuukautisista) ja kaikki menikin hyvin. ehkä tämä antaa turhaa toivoa,mutta mun kohdalla kävi näin kummallisesti. Voimia sulle! :)
Hcg arvo oli viime torstaina 51 000. Lääkäri syynäsi alakerran ja kohdunulkopuolista raskautta ei ollut havaittavissa. Alkio tuli ke iltana ulos.
Ultrassa kohdunlimakalvo vielä hiukan paksu.
Nyt pitäis jaksaa mennä uuteen verikokeeseen, ohhoijaaa.
 

Yhteistyössä