Keskiviikko aamuna vähäinen määrä ruskeaa turhua, sen jälkeen välillä vihlaisi alavatsalla koko päivän ajan muttei enää mitään vuotoa.
Illalla tuli ulos tumma hyytymä, joka näytti ihan alkiolta näillä viikoilla millä olin (6+1) muttei vieläkään mitään vuotoa.
Torstaina aamupäivänä hiukan vihloi välillä vatsaa muttei muuta. Soitin neuvolaan ja pyysivät lääkäriin.
Labrassa ottivat verikokeen josta katsotaan hormoonitaso.
Tänään perjantaina aamulla lääkäri ja ultra: kohtu täysin tyhjä, vain hiukan paksumpi limakalvo. Ei havaittavissa kohdun ulkopuolista raskautta.
Hormoonitaso 51 000. Kuulostaa suurelta lukemalta??
MISSÄ VUOTO???
Ensi viikolla uusi verikoe, josta katsotaan onko lukemat tippuneet...
En tiedä mitä tässä pitäisi ajatella, olen huolissani siitä, ettei vuotoa ole vaikka alkio tuli jo pois?!? :snotty:
Illalla tuli ulos tumma hyytymä, joka näytti ihan alkiolta näillä viikoilla millä olin (6+1) muttei vieläkään mitään vuotoa.
Torstaina aamupäivänä hiukan vihloi välillä vatsaa muttei muuta. Soitin neuvolaan ja pyysivät lääkäriin.
Labrassa ottivat verikokeen josta katsotaan hormoonitaso.
Tänään perjantaina aamulla lääkäri ja ultra: kohtu täysin tyhjä, vain hiukan paksumpi limakalvo. Ei havaittavissa kohdun ulkopuolista raskautta.
Hormoonitaso 51 000. Kuulostaa suurelta lukemalta??
MISSÄ VUOTO???
Ensi viikolla uusi verikoe, josta katsotaan onko lukemat tippuneet...
En tiedä mitä tässä pitäisi ajatella, olen huolissani siitä, ettei vuotoa ole vaikka alkio tuli jo pois?!? :snotty: